Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hallå när kommer GTA:SA till Gamecube? BARA SERIÖSA SVAR!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Trådtiteln var rent ut sagt värdelös. Kommer San Andreas ens till GC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kanske derför jag fråga? Nån som vet? Och BTW när kommer MTA:SA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kanske derför jag fråga? Nån som vet? Och BTW när kommer MTA:SA? Förvänta dig inte seriösa svar när du själv är oseriös. San Andreas kommer inte till GameCube. MTA: SA har inget releasedatum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Frågan är inte när San andreas kommer till GC! Det är bara en tids-fråga när denna "seriösa" topic kommer att låsas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Förvänta dig inte att jag inte ska va seriös när du e så j*A*vla Cepe Så du wajnar på mig för nått sånt..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Förvänta dig inte att jag inte ska va seriös när du e så j*A*vla Cepe Så du wajnar på mig för nått sånt..... Du Ska vara seriös och göra ordenklig trådtitel, annars har du inget här och göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jasså min trådtitel är väl bara för att jag lättare ska få hjälp annars får den väl vara vad jag tycker den ska va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Förvänta dig inte att jag inte ska va seriös när du e så j*A*vla Cepe Så du wajnar på mig för nått sånt..... *Nevermind* Redigerad 13 juni, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Förvänta dig inte att jag inte ska va seriös när du e så j*A*vla Cepe Så du wajnar på mig för nått sånt..... Ärligt...ta det lugnt! Det är DU som gör allt i denna tråd oseriöst! Redan från början när ingen hade svarat! Seriös tråd-titel också! Den skulle t.ex. heta : "SA till GameCube?" Lista ut nåt själv Einstein! Redigerad 13 juni, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA BÄSTA HÅNET NÅGONSIN!!!!!!!!! O va fan spelar det för roll vad jag har för titel? Det förstör inte för er? Blir ni upprörda om jag inte jag skriver en bra titel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA BÄSTA HÅNET NÅGONSIN!!!!!!!!! O va fan spelar det för roll vad jag har för titel? Det förstör inte för er? Blir ni upprörda om jag inte jag skriver en bra titel? *Nevermind* Redigerad 13 juni, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 O va fan spelar det för roll vad jag har för titel? Det spelar förjäkla mycket roll vad du har för trådtitel. Kan du inte ens skriva en ordenklig trådtitel kanske du inte ska vara kvar här. Man ska kunna veta vad tråden handlar om genom trådtiteln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA BÄSTA HÅNET NÅGONSIN!!!!!!!!! O va fan spelar det för roll vad jag har för titel? Det förstör inte för er? Blir ni upprörda om jag inte jag skriver en bra titel? Haha! Om du tog det där som ett hån måste du vara extremt känslig! Nej, om det är några som blir upprörda så är det moderatorerna! Det spelar mycket roll för dem vilken titel du har på en topic. Och heter den GAHAHAHA,lär det inte dröja länge innan någon av dem låser den här tråden! *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 HahahahahahhaHAHAhayhahAHHAhahah AHAHa låst HAhahahahHAhaAHAH Snuc får hybernating i 4 dagar för att han beter sig väldigt omoget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 San Andreas kommer inte till GC. Välj en bättre titel nästa gång. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts