Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur gör man egentligen, Har lagt till en bild men det står ju bara user posted image. kan ngn säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ladda upp bilden, gå in på my controls/edit signature, sen klicka på img sen där skriver du url:en edit, om du ger mig bilden så kan jag fixa Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/ <---lägg upp bilden där! Eller följ ZliPp's råd! Redigerad 13 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Btw så är everything ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts