Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Cesar så klart Con chota sin chota Tror han säjer så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Toreno, Ceasar och The Truth är helt klar dem softaste grabbarna i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ceasar tror jag nästan ,han är så skön, och schysst stil, gillar att hjälpa sina polare - Sånna diggar jag! Ryder är oxo skön men hatar honom ändå,ni som kommit till San fierro vet vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Woozie och Toreno EDIT: Eller Zero, jag kan inte bestämma mig Redigerad 17 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ceasar tror jag nästan ,han är så skön, och schysst stil, gillar att hjälpa sina polare - Sånna diggar jag! Ryder är oxo skön men hatar honom ändå,ni som kommit till San fierro vet vad jag menar Ryder är en punk´d assed bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Toreno, Ceasar och The Truth är helt klar dem softaste grabbarna i San Andreas W0rd! Woozie är också skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Självklart den smygande Mike Toreno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 W0rd! Woozie är också skön Njae, tycker Woozie är lite för mjäkig som min farsgubbe brukar säga. Toreno är soft pga av att han alltid är lugn i dem mest kritiska situationera, ceasar är skön pga han latino stil och för han alltid ställer upp, the truth, punk'ass junkie är allt som behövs att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Dem bästa är Cesar, Salvatore och alla i Grove street Redigerad 17 juli, 2005 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Maccer är kewlast! I'm a fucking raspberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag gillar Tennpenny, "Carl you mother fucking piece of shit gangbanging cock sucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gillar oxå Tenpenny, samuel l jackson är en av mina favvo-skådisar faktiskt. och tenpenny är jävligt lik samuel själv. DING DING DING DING,GOOOOOOD ANSWER CARL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Su Xi Mu... Gillar på det sättet han säger "airport" HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 CJ så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Alla dumma fotgängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cesar och Maccer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cesar och Maccer. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cesar Jethro Maccer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Min favorit är lungt Big Bear. 'nuff said. Kommer han ifrån att städa toan sen eller? min favvo e lätt fido, huvud karaktären från gtaIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts