Pico Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ursäkta om jag har lite dåligt minne men vem är toreno?? Den cyniske CIA/FBI-agenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Tenpenny är bäst. Kan bero på att jag har en förkärlek för Sam "The Man" Jackson, förvisso. Redigerad 13 juni, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 The Truth är så skön, påminner mycke om karaktärena i filmen Fear and Loathing in Las Vegas. Se den om ni inte sett den. Zero är fräck me, ett riktigt ubernörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Min favorit e Woozie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soda Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 http://www.home.no/blaques-gta/gta3d/screensh_GTA3PS2/gta3_ps2_large_3.jpg När Catalina drar iväg till LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 För mig gäller nog kanske...WOOOZIE!!!!!! så jävla skön alltså måste bara älska denhär repliken efter uppdraget "Up,Up and Away! CJ:Wheres Woozie? Triad medlem:He insisted on driving himself,could be anywere by now... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gegga Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tenpenny... endast för att hans röst spelas av Samuel L Jackson. Woozie har sina ljusa stunder med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ryder för fan Helt klart grymmast.. fram till det "där" händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Woozie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Gangstan, Og Loc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 .precis börjat spela så jag har knappt träffat någon så än så länge är det Ryder.. eftersom han glider runt med en fet blunt hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Big Bear. Han är rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Än sålänge: Cesar.... Har iof bara klarat typ 56 - 57 uppdrag men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Big Bear. Han är rolig! Vad är det för roligt med han, det är väl mest synd om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Så lätt Cesar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Woozie, Paul from kent och hans polare, Truth och Big smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Så lätt Cesar! Yepp,... När åker man till |Liberty City| ?? Jag har klarat...66 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Woozie är skön som fan! Väger jämt mellan honom och Cesar för mig. Wörd på hela meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 "Wake up and smell the coffee!" Bästa repliken någonsin. Toreno är 'da shit. Toreno: Wake up and smell the coffee. CJ: You have to lay of with the coffee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Wörd på hela meningen. Lätt! Vissa andra är också grymma, men dom två är ändå elt klart favoriterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts