CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vem är eran favorit i GTA: San Andreas? Min är i alla fall knarklangaren "The Truth". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 C.J... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag gillar också The Truth, fast han är ingen knarklangare utan han odlar nog mest knark bara. Fast jag gillar hanns Hippie-style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag gillar också The Truth, fast han är ingen knarklangare utan han odlar nog mest knark bara. Fast jag gillar hanns Hippie-style. Kanske det, men jag räknar han lite som en langare eftersom han bland annat fixat knark till Tenpenny (tror det var till Tenpenny i alla fall). Redigerad 13 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tycker The Truth är helskön. Får nog även för mig bli en av favoriterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 OG Loc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hmm svårt har ju bara kommit till San Fierro. Får väl bli Cesar då. Fan min b-tangent är knäpp, as trög att trycka ner. Kanske för att jag spillde cola på den igår. Om det var någon som undrade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Min favorit är lungt Big Bear. 'nuff said. Redigerad 13 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ryder , näe men Jeffrey, oj oj menar OG Loc, han är ju en "gangsta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ryder är skön tills man inte får göra fler uppdrag för honom, annars är cesar skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Toreno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Toreno Yay Toreno är skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Big Bear helt klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Big Smoke! Tills... ja ni vet ju vad som hände me han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Big Bear får man ju bara se en gång, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Woozie! Lätt Woozie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Big Smoke är min favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Woozie! Lätt Woozie! Woozie är skön som fan! Väger jämt mellan honom och Cesar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Yay Toreno är skönast "Wake up and smell the coffee!" Bästa repliken någonsin. Toreno är 'da shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Toreno Ursäkta om jag har lite dåligt minne men vem är toreno?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts