_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur drar man på bakhjulet på PC Versionen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Neråt pilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har testat det men det funkar inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur drar man på bakhjulet på PC Versionen??? Hej, Jag har inte "PC" versionen eftersom jag har den till "PS2" men jag kommer nog att köpa den snart för alla modnings möjligheter, jag tror att det liknar "Vice City" eller har jag rätt? Du gör det genom Num+6, "6:an" använder du ner du vill dra på och "9:an" när du vill böja dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej, Jag har inte "PC" versionen eftersom jag har den till "PS2" men jag kommer nog att köpa den snart för alla modnings möjligheter, jag tror att det liknar "Vice City" eller har jag rätt? Du gör det genom Num+6, "6:an" använder du ner du vill dra på och "9:an" när du vill böja dig? Jag tycker dom knapparna är jobbiga... så jag ställde om dom till cs kontrollerna, men ja det är nog som GT4 sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men det funkar inte!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts