Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nu har jag fått nog av att varje nedladdning jag försöker ladda ner hänger sig i mitten typ!! Vad är problemet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Frågar du om warez...? Kolla eran brandvägg. Den kanske inte vill ta emot filerna. Kan också vara virusskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Frågar du om warez...? Ehrm... va!? Toki: Vilket program är det du använder? Är det genom Internet Explorer du laddar ner? Redigerad 13 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ehrm... va!? Toki: Vilket program är det du använder? Är det genom Internet Explorer du laddar ner? Ja! Men det hängde sig förr också då jag hade Mozilla firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ehrm... va!? Ja du vet piratkopior. Men han kör inte det så. Återigen kolla om er brandvägg inte står på skyhög protection. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja du vet piratkopior. Men han kör inte det så. Återigen kolla om er brandvägg inte står på skyhög protection. Jag har tillochmed testat stängt av brandväggen! Det fortsätter....SNÄLLA HJÄLP!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Installera om XP...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Installera om XP...... Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hur? Sätt in windows xp skivan och installera om det Tror dock inte att det hjälper, men vet inte vad problemet kan va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är det samma fil du laddar hem? Har du tillräckligt med diskutrymme? 4liter spyware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är det samma fil du laddar hem? Har du tillräckligt med diskutrymme? 400liter spyware? Fixade din text, Lägg till nåra noller så ser det mer ok ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fixade din text, Lägg till nåra noller så ser det mer ok ut.. Åh Tack! Tyckte att det var nått fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Toki Power ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har du D-link eller nån router ? på min D-link så var 4X aktiverat men det verkade starta om internet hela tiden så jag av aktiverade det och nu funkar det normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Åh Tack! Tyckte att det var nått fel... Jag känner en viss ironi i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Har du D-link eller nån router ? på min D-link så var 4X aktiverat men det verkade starta om internet hela tiden så jag av aktiverade det och nu funkar det normalt Jag har: D-Link AirPlus XtremeG+ Trådlöst crap! Ska jag stänga av 8x? Det står så istället för 4x antar jag! EDIT: Det fixade sig inte ändå! :'( Redigerad 16 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts