Hades Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har några frågor jag skulle behöva få svar på. 1 Hur simmar jag ner i vattnet altså under ytan? 2 Är det bara jag som inte hittar några vapen runt om i staden? Det enda jag hittat är en spade på Ryders bakgård inga knivar eller dyl + gevär. 3. Hur gör jag för att komma längre med denise? var inhandlas dildos och hur plockar jag blommor? tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har några frågor jag skulle behöva få svar på. 1 Hur simmar jag ner i vattnet altså under ytan? 2 Är det bara jag som inte hittar några vapen runt om i staden? Det enda jag hittat är en spade på Ryders bakgård inga knivar eller dyl + gevär. 3. Hur gör jag för att komma längre med denise? 4)var inhandlas dildos och hur plockar jag blommor? tack.. 1) Tryck på "spring-knappen" 2) Slå ihjäl poliser, de har vapen. Även andra medborgare har det, bla. knark-dealers som känns igen genom att de är totalt svartklädda. Annars köp vapen i butiken. (den kommer intrduceras för dig under spelets gång) 3) Dejta henne på restauranger hon gillar och dansa me henne om hon vill! Du kan oxå ge henne blommor och dilldos så blir hon glad. 4) En stor dubbelhuvad dilldo finns inne i polishusets dusch(!!!) i LS och blommar finner du på alla bensinmackar i de tre städerna! De finns även utsprida runt hela SA i parker mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Varför finns det dildos i polishuset? =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag bygger på med lite frågot ang. PC-versionen: Hur är det med alla uppdrag. Blir de lättare och lättare när man inte klarar dem som på ps versionen? Någon som sett lösningen på ljudbuggen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svårt_uppdrag Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Varför finns det dildos i polishuset? =S För att de som skapade spelet har placerat den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag bygger på med lite frågot ang. PC-versionen: Hur är det med alla uppdrag. Blir de lättare och lättare när man inte klarar dem som på ps versionen? Någon som sett lösningen på ljudbuggen ? Hade inte du lämnat detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nope. Im back Dessutom var det en som gratta mig i fredags vilket gjorde mig på bättre humör samt att tron att det finns trevliga, mogna personer här ändå trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Om blommorna finns ute i naturen hur plockar jag dem? Finns det inga verktygs-affärer? Går det aTT KÖPA DILDOS? Doberman är redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Om blommorna finns ute i naturen hur plockar jag dem? Finns det inga verktygs-affärer? Går det aTT KÖPA DILDOS? Blommorna finns lite var stans i San Andreas, oftast vid bensinmacker. Du plockar upp de genom att bara springa rakt på de. Finns inga verktyg som vapen i San Andreas. Dildos hittar du på polisstationerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 För att de som skapade spelet har placerat den där... Varför just i Polisstationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Varför just i Polisstationen? Det ska du nog inte fråga oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tänkte på katana, motorsåg och knogjärn? Jag hittar seriöst inga som ligger ute och skräpar skulle ni kunna säga var jag kan hitta ett knogjärn? En del av kädaffärerna har inte öppnat för mig t.ex D.S. och Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tänkte på katana, motorsåg och knogjärn? Jag hittar seriöst inga som ligger ute och skräpar skulle ni kunna säga var jag kan hitta ett knogjärn? En del av kädaffärerna har inte öppnat för mig t.ex D.S. och Victim. Den här kartan kan nog hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Varför finns det dildos i polishuset? =S Poliser är vanliga folk som du och jag. även dom vill också ha det lite trevligt i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tänkte på katana, motorsåg och knogjärn? Knogjärn finns under bron precis vid Grove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts