rattmuffen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej jag försöker lära mig att flyga har jusst köpt flygplatsen ute i öknen jag har alla medaljer utom en circle around airstrip.. problemet är det att jag kommer inte tillräckligt långt upp i luften så kan inte nå upp till den så kallade "coronan" snälla hjälp mig med tips jag har totalt fastnat i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej jag försöker lära mig att flyga har jusst köpt flygplatsen ute i öknen jag har alla medaljer utom en circle around airstrip.. problemet är det att jag kommer inte tillräckligt långt upp i luften så kan inte nå upp till den så kallade "coronan" snälla hjälp mig med tips jag har totalt fastnat i spelet Lyft inte för brant! Du måste lyfta sakta uppåt, om du förstår vad jag menar! Hoppas du fixar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tackar för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Du, jag kom på en sak till: Glöm INTE att fälla in landningsställen! Gör du inte det så flyger du mycket mycket sämre! Redigerad 13 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okej har inte gjort det visst gör man det på "2" ? på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur fäller man in dom? Har kollat i inställningarna och inte sett nått (är jag lite blind eller?). Har inte kommit till flygskolan än, kanske får svaret när jag kommer dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 På PS" trycker man på R3 den knappen som gör så att CJ sitter på huk! Det måste (tycker jag) vara den knappen på pc oxå! Tryck alltså på knappen som han sätter sig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts