Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag har just kommit till Angel Pine och har lite frågor: 1. Kommer min flickvän att dumpa mig nu när jag inte dejtar henne? 2. Jag har klarat första uppdraget där, men nu finns inga uppdragsgivare..??? 3. Mina gängområden syns inte på kartan, har jag förlorat allt jag tagit över? Redigerad 13 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1: Ja efter tag så kommer hon det. 2: Cesar kommer ringa efter det uppdraget. 3: Japp det har du, men du kommer få ta tillbaka dom igen lite senare i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1: Ja efter tag så kommer hon det. 2: Cesar kommer ringa efter det uppdraget. 3: Japp det har du, men du kommer få ta tillbaka dom igen lite senare i storyn. Så Denise är över nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Så Denise är över nu? Du blir "varnad" flera gånger innan hon dumpar dig. Du märker när hon dumpat dig, har du inte märkt det kan du kolla om hjärtat fortfarande finns kvar på kartan där hon ska bo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Värst vad frågvis du är nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vad händer om hon dumpar en??? kan man få tillbaka henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Vad händer om hon dumpar en??? kan man få tillbaka henne? Inget särskilt Nej man kan inte dejta henne igen... Redigerad 13 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Värst vad frågvis du är nick. Klart jag är Undrar samma sak som mikael_nr1 här ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Värst vad frågvis du är nick. Tycker det är kul att folk frågar, annars står ju forumet still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tycker det är kul att folk frågar, annars står ju forumet still. Japp, tur att jag är här och fyllar databasen full med frågot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts