Bubba Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej! Jag undrar var jag kan hitta Bayview car Specialties shop för jag vill köpa färgade rutor till min bil. När jag åkte till en affär som man ser om man trycker på "m" (Alltså kartan) som hette typ Bodyshop och sen några stjärnor men där kunde jag inte köpa färgade rutor. Så jag undrar hur jag hittar till en affär som säljer Färgade rutor. //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ta och åk till till en gul prick på din map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ta och åk till till en gul prick på din map. Men om man inte hittat affären än så är det väll ingen gul prick på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Här e en bild.. hade inte hittat allt när bilden togs http://img251.echo.cx/img251/5917/kartaplx7ok.jpg Redigerad 18 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts