DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns de nått sätt o tvätta bilarna... vill tvätta min Honda NSX, men inget hjälper, har resprayat, o bytat färg på transfender m.m Sen har jag kört in o ut som en dåre i biltvätten, men icke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns de nått sätt o tvätta bilarna... vill tvätta min Honda NSX, men inget hjälper, har resprayat, o bytat färg på transfender m.m Sen har jag kört in o ut som en dåre i biltvätten, men icke... Vaddå? Är den smutsig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eh, jo, annars hade jag väl inte frågat... De flesta bilar i San fierro verkar va skitiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har iaf sett en biltvätt i Los Santos så det borde väl finns i alla städer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jo, de finns... men de går ju inte, verkar bara va en "död" byggnad finns ju ett uppdrag man kör igenom, o då skummar de massa. Men annars händer det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Pröva åk igenom Pay N' Spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skrev att jag testat... men de verkar som samma textur kvarstår, kvittar hur man gör... aja, tänkte bara om nån visste om de gick senare i spelet kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skrev att jag testat... men de verkar som samma textur kvarstår, kvittar hur man gör... aja, tänkte bara om nån visste om de gick senare i spelet kanske... Men Honda NSX, menar du Infernus eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kan man inte ställa den i garaget? Där repareras den ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 aja, tänkte bara om nån visste om de gick senare i spelet kanske... Funkar inte att tvätta den i maskintvätt varken i början eller i slutet av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kan man inte ställa den i garaget? Där repareras den ju? Ja, repareras, men inte tvättas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Prova göra rent dator skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Altså finns det ingen möjlighet att tvätta bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Altså finns det ingen möjlighet att tvätta bilen... Nej det verkar inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skicka en pic på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skicka en pic på bilen Ja, det är en Infernus. • Här har du en bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fast de är den gamla modellen.. o denna är inte ren http://dastalker.mine.nu/saker/gallery4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tips om man vill att bilen ska vara ren. Använd en mörk färg bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Eller så tankar man denna! http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=978 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ah, tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts