Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har klarat uppdraget då man tar över ett av The Ballas områden.. Sedan har jag tagit över några områden till 1. Kan de försöka ta tillbaka de ja tagit samtidigt som jag gör uppdrag? 2. Vad händer om de tar över mitt område där mitt save hus står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1) nej 2) inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1) nej 2) inget Det jag menade med 2an var att jag hämtar ju pengarna där, hämtar jag pengar någon annan stans om de tar över det området? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej, du fortsätter att hämta pengar där! Inga problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts