leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bussen voltade, alltså snurrade några vart. Dom fick slir på "Black Ice" enligt chauffören, men Kirk o James såg inte nån is när dom gick tillbaka och kollade. Tror inte han körde deras buss något mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Bussen voltade, alltså snurrade några vart. Dom fick slir på "Black Ice" enligt chauffören, men Kirk o James såg inte nån is när dom gick tillbaka och kollade. Tror inte han körde deras buss något mer sen. Aha, så du menar att föraren var full? Redigerad 21 juni, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Flugor är så meningslösa! Om det inte vore för att andra djur äter dom så skulle löpa amok! När dom sätter sig på armar o ben o kryper fram! Man slår o slår men det kommer bara fler och dom surrar i öronen och `GAAAAAHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Aha, så du menar att föraren var full? Nope, men att han kanske bortförklarade sitt misstag bakom ratten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nope, men att han kanske bortförklarade sitt misstag bakom ratten. Så är det också lag på att man ska använda bilbälte, jag tycker inte man ska lägga det på chaffisen. Jag har för mig att Cliff var bak i bussen för att kolla nåt när den välte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man brukar ofta inte ha bälte på sig i en buss vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man brukar ofta inte ha bälte på sig i en buss vad jag vet. Det har du rätt i men jag har för mig han var bak och jamsade. Jag såg en dokumentär om det där nångång? Vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är han ibak finns det inga bilbälten, bältena är (vad jag vet) endast lokaliserade på dom främre platserna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vad jag har läst på många sidor så välte bussen, Cliff flög ut genom ett fönster och fick bussen över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Där har vi The Man, Felshoe, det stämmer bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts