chiligr Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fan, det är ganska meningslöst att en viss person skulle dö. I sverige dessutom...känns bara tyngre då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Exakt. 27 September. 1986 :'( --- R.I.P Clifford Lee Burton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Fästingar är också meningslöst, hatar sånna, äckliga som helvete! Edit: Sry för dubbel Redigerad 20 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fästingar är också meningslöst, hatar sånna, äckliga som helvete! Håller med, fästingar måste vara det mest meningslösa just nu levande djuret. (Nu kommer någon skrika "MÄNNISKAN ÄR JU DET!!11oneone" men det skiter jag i.) Fästingar är totalt meningslösa, fyller nog inte någon som helst funktion i naturen, förutom kanske för de meningslösa fåglar som orkar leta upp äcklena och proppa i sig eftersom de måste vara så gryyyymt mättande. Nu blev jag så där irriterad igen på en småsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Håller med, fästingar måste vara det mest meningslösa just nu levande djuret. (Nu kommer någon skrika "MÄNNISKAN ÄR JU DET!!11oneone" men det skiter jag i.) Fästingar är totalt meningslösa, fyller nog inte någon som helst funktion i naturen, förutom kanske för de meningslösa fåglar som orkar leta upp äcklena och proppa i sig eftersom de måste vara så gryyyymt mättande. Nu blev jag så där irriterad igen på en småsak. Korrekt, Fästing är en utav de insekter som inte gör någon nytta. Inga djur äter/slickar på dem och de gör inget för naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Korrekt, Fästing är en utav de insekter som inte gör någon nytta. Inga djur äter/slickar på dem och de gör inget för naturen. Se där, vi utrotar fästingen från jordens yta, who's with me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Från susning: Jag har hört att fästingens enda uppgift i ekosystemet är att vara värd åt TBE- och Borreliavirusen, kan det verkligen stämma?/Pyton Låter som ett lite för tillspetsat resonemang i mina öron. Jag vet att man brukar prata om fästingen som en s k vektor, dvs att de överför bakterier, virus och mikroorganismer från ett djur till ett annat (just så som för TBE och Borrelia), men den måste väl rimligen fylla andra funktioner i ett ekosystem... Jag vill minnas att en av mina föreläsare på universitetet pratade om att fästingen hade betydelse för värddjurspopulationerna och deras storlek i ett område. Vet någon mer? Finns det t ex andra djur som äter fästingar? -- Dimrill, 3 augusti 2003 Nej, inget djur äter fästingen. Ett intressant litet djur =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Pringles burkar är extremt jobbiga, speciellt i slutet när dom där sista, kryddigaste, chipsen ligger där och väntar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men fästingar lär knappast gå att utrota? Eller? Tycker även att Lexmark skrivare är odugliga o meningslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fästingar är också meningslöst, hatar sånna, äckliga som helvete! Edit: Sry för dubbel Ja, hatar dom också så otroligt irriterande när jag hade 2 hundar. Då blev det många festingar kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har själv jycke, så ja vet. Tog bort en från hundens motsvarighet till våra ögonlock, tog ett tag, vart svettig efter att ja drog så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Exakt. 27 September. 1986 :'( --- R.I.P Clifford Lee Burton För dig var väll det til ldet bätter eftersom du avgudar jason? annars hade han väll vart i nått skitband eller fortfarande kört lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja, om Cliff ej dött så hade inte Jason vart i Metallica, och jag hade nog avgudat nån annan, men nu dyrkar man Jason, så är det nu, då dog han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vem fan e cliff burton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Må du brinna i den eviga el... Ne, men han var Metallicas bassist, som dog 1986, en skicklig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vem fan e cliff burton? En före detta basist i Metallica. Spelade på deras första plattor, innan han dog i en bilolycka nånstans i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Åh fan... inte hört metallica mycke... tycker inte dom e bra.. jo, dom e duktiga, måste ja säga... men gillar dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Åh fan... inte hört metallica mycke... tycker inte dom e bra.. jo, dom e duktiga, måste ja säga... men gillar dom inte Man måste gilla Metallica. Det är typ.. lag på det. Edit: Till och med min mamma gillar Metallica Redigerad 21 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Din morsa e cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 En före detta basist i Metallica. Spelade på deras första plattor, innan han dog i en bilolycka nånstans i Sverige. Var det inte så att bussen välte över honom eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts