SlewME Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Media har även roll i det hela då de bara tar upp om poliser har gjort något dåligt, aldrig hört att media har berömt sveriges poliskår. Helt rätt. Folk som inte uppskattar polisen är oftast folk som själv gör olagliga saker och alltid vet att man kan bli tagen för det ena elelr det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fjortisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Själv blir jag nervös och orolig när jag ser en snut... Jag med.. om ja kommer på moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Finns det någon anledning att vara rädd för polisen? Jo, självklart finns det de om man är olaglig, men annars är allt som vanligt. Ja, har man blivit trakasserad alt. misshandlad av polisen utan att ha gjort något brott, då har man orsak till att känna sig osäker/orolig vid närheten av poliser. Kommer aldrig känna mig säker bland poliser, anti-fascisterna är snälla och skyddar en mot alla sorters fascister, känns säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja, har man blivit trakasserad alt. misshandlad av polisen utan att ha gjort något brott, då har man orsak till att känna sig osäker/orolig vid närheten av poliser. Kommer aldrig känna mig säker bland poliser, anti-fascisterna är snälla och skyddar en mot alla sorters fascister, känns säkert. Det där har jag svårt att tro på men om du säger det så ska jag inte säga att det är fel men däremot är det upp till mig att tro på det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu, efter att ha haft indragna posträttigheter 5dagar, så ska jag säga vad jag tycker är meningslöst. Att ni snackar rasism och skit i den här topicen, visst kanske nån, för 2-3 sidor sen tyckte det var meningslöst. Men nu har ni snackat in er så jävla mycket i det. Ontopic tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tyskan är så jävla onödig. JAg htr tyska GRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tyskan är så jävla onödig. JAg htr tyska GRR .w0rd som fan ! Jag hoppade av den i sista minuten. IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Så du påstår att det är mindre svenskar som får jobb än invandrare? Vi får alla överlåta den diskussionen åt en annan topic. Som leftbehind sa, ontopic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 .w0rd som fan ! Jag hoppade av den i sista minuten. IG Jag fick inte ha tyska längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det där har jag svårt att tro på men om du säger det så ska jag inte säga att det är fel men däremot är det upp till mig att tro på det eller inte. Nej för i dina ögon är dom helt utan fel. Din Farfar kanske är en duktig sådan, det finns schyssta, det finns oschyssta, det är det som är felet. Folk som inte kan hantera sitt arbete bör bli av med det, iallafall i dessa fallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hemkunskap tycker jag är meningslöst. Allvarligt talat, vafan lär man sig, man kan väll det mesta, o resten står ju i kokböcker och andra receptkällor. Tycker även att prishöjningen på dvd-/+r/rw skivor är rutten, även jakten på pirater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hemkunskap tycker jag är meningslöst. Allvarligt talat, vafan lär man sig, man kan väll det mesta, o resten står ju i kokböcker och andra receptkällor. Tycker även att prishöjningen på dvd-/+r/rw skivor är rutten, även jakten på pirater. Tyst, ett av mina viktigaste MVG:n Det andra håller jag annars med på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad tänker du bli Pisc? Pizzabagare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja, tyska kan fan dra åt helvete! Funderar på att sluta, men så länge jag har G så stannar jag nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad tänker du bli Pisc? Pizzabagare? Nej. Men att ha 20p (MVG - 20p?) extra till sökningen av gymnasium är inget jag bangar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tänkte att du sa de var bland dom viktigaste, då tänkte ja kanske du skulle öppna en fin pizzeria på torget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tänkte att du sa de var bland dom viktigaste, då tänkte ja kanske du skulle öppna en fin pizzeria på torget Isf i Stockholm för då lovar jag att jag kommer att köpa pizza hos han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Isf i Stockholm för då lovar jag att jag kommer att köpa pizza hos han Jag tänkte ju inte flytta för en pizza-butik om du trode det, blir det resturang blir det på söder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fan, det är ganska meningslöst att en viss person skulle dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts