Jump to content

Mest meningslösa du vet

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Invandrare som kommer till Sverige och bönar och ber för att få bo här eftersom deras hem i azrasasasasaban är sönderbombat. Sen kommer dom hit och leker rövare och misshandlar oss svenskar. Och äter upp våra skattepengar.

Det är meningslöst.

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Sättet Bush och hans regim tar Förenta Staternas konstitution och torkar sig i arslet med den samtidigt som han med en knapptryckning kan spränga hela världen åt helvete...

- Att om en tjej är full när hon blir våldtagen så är våldtäktsmännen berättigade att utnyttja henne...

- Att det är så helvetes varmt ute. Tre grader mindre skulle inte skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allmänt-delen på GTAsajtens forum. Jag förstår inte ens själv varför jag läser den här tråden. Fast vad som är mer meningslöst än att jag läser den här tråden måste vara att jag skriver ett inlägg i den.

Offtopic: Alla här inne som är rasister räcker upp en hand, ni verkar vara några stycken? :P

Ojoj, nu gjorde jag nåt meningslöst igen.

Fan, igen.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest meningslösa i världshistorien är:

12-13 åringar som skriver "JAG HATAR POLISER!!!!!!!!!!!!!!! ACAB ACAB ACAB!!!!!!!!!" på sina t.ex. playahead/lunarstrm/andra fjortiscommunitys sidor. så irreterande, och så skirver dom 500 utropstecken, punkter, eller frågetecken. vilket jag finner extremt jävla skitirreterande.

eller.

på t.ex. Snyggast.com , någon som heter typ "cam_tjej" eller nått annat uppenabrt namn som lägger upp en porrbild, som man verkligen ser är porr tagen från nån hemsida, så skriver dom typ "jag gör vad du vill i camen för dig om du skickar ett sms med "lunarstorm_por" till blabla.så får du min msn tillbaka" så jävla uppenbart. OCH FOLK SKICKAR SMS OCH SKRIVER I GÄSTBOKEN " snälla adda mig på msn g@gdsgs... " eller "har skickat smset 4 ggr, får inte din msn tillbaka". AAAARGH:!

hata.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest meningslösa i världshistorien är:

12-13 åringar som skriver "JAG HATAR POLISER!!!!!!!!!!!!!!! ACAB ACAB ACAB!!!!!!!!!" på sina t.ex. playahead/lunarstrm/andra fjortiscommunitys sidor. så irreterande, och så skirver dom 500 utropstecken, punkter, eller frågetecken. vilket jag finner extremt jävla skitirreterande.

eller.

på t.ex. Snyggast.com , någon som heter typ "cam_tjej" eller nått annat uppenabrt namn som lägger upp en porrbild, som man verkligen ser är porr tagen från nån hemsida, så skriver dom typ "jag gör vad du vill i camen för dig om du skickar ett sms med "lunarstorm_por" till blabla.så får du min msn tillbaka" så jävla uppenbart. OCH FOLK SKICKAR SMS OCH SKRIVER I GÄSTBOKEN " snälla adda mig på msn g@gdsgs... " eller "har skickat smset 4 ggr, får inte din msn tillbaka". AAAARGH:!

hata.

Det du skrev innan "eller." måste jag hålla med dig om, Folk skriver detta för att de oftast har uppfattat polisen som stötande eller arga då de avbryter ev krökarfester eller rättar till ordningen. Det är säkert många som hatar polisen för att de har hört av sina polare si och så.

Polisen har ett allmänt dåligt rykte bland ungdomar och så kommer det nog forstätta att vara men när man blir lite äldre så brukar man ändra uppfattning om poliser och istället gilla dem, det är många unga som söker till polishögskolan varje år.

Utan Polisen så skulle Sverige se ut som Iraq eller liknande.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polisen har ett allmänt dåligt rykte bland ungdomar och så kommer det nog forstätta att vara men när man blir lite äldre så brukar man ändra uppfattning om poliser och istället gilla dem, det är många unga som söker till polishögskolan varje år.

Själv blir jag nervös och orolig när jag ser en snut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du skrev innan "eller." måste jag hålla med dig om, Folk skriver detta för att de oftast har uppfattat polisen som stötande eller arga då de avbryter ev krökarfester eller rättar till ordningen. Det är säkert många som hatar polisen för att de har hört av sina polare si och så.

Utan Polisen så skulle Sverige se ut som Iraq eller liknande.

Media har även roll i det hela då de bara tar upp om poliser har gjort något dåligt, aldrig hört att media har berömt sveriges poliskår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor