Weener Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det är lika meningslöst att gilla Darin som att hata Darin. Gör som jag, bry er inte om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det är lika meningslöst att gilla Darin som att hata Darin. Gör som jag, bry er inte om honom Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Precis som skåningar, norrläningar och stockholmare inte borde komma till Göteborg och förstöra. Det kan de göra hemma. Näää Men då kan jag säga så att det onödigaste jag vet är när Göteborgare kommer och vandaliserar i Skåne och Stockholm t ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Varför? Därför att det är så onödigt att ens prata om det. vad är det för fel på han igenkligen? fattar inte varför alla hatar honom. kanske för att han får alla tjejer och inte ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Därför att det är så onödigt att ens prata om det. vad är det för fel på han igenkligen? fattar inte varför alla hatar honom. kanske för att han får alla tjejer och inte ni? Exakt, och man kan inte neka till att killen kan sjunga. Visst han har blivit väldigt överpopulär och spelas på alla radiokanaler och han kanske är lite gayig, men so what? Han blir inte minder populär för att man hatar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Darin är en barnrumpa som kommer vara bortglömd om 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Därför att det är så onödigt att ens prata om det. vad är det för fel på han igenkligen? fattar inte varför alla hatar honom. kanske för att han får alla tjejer och inte ni? Oj, man blir så avundsjuk på alla 11-åriga minifjortisar med tandställning han får Jag startade tydligen upp en liten diskussion med mitt inlägg, det var mest på skämt. Jag struntar i han egentligen, jag kommer aldrig i kontakt med hans musik eller han då jag inte kollar på MTV/ZTV:s musiksändningar eller lyssnar på radio. Föresten gurfi, fin version av ordet "egentligen" du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Boråsare a.k.a Badjävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 HMF lagen och Sveriges skolpolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Allt utan mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Näää Men då kan jag säga så att det onödigaste jag vet är när Göteborgare kommer och vandaliserar i Skåne och Stockholm t ex Det var ironi, och om du läser quoten kanske du skulle fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det var ironi, och om du läser quoten kanske du skulle fattat det. Öhh...asså jag vet vad ironi är,men jag kan inte finna det i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Öhh...asså jag vet vad ironi är,men jag kan inte finna det i det.. Ehh.... Ok... Jag menade inte på att du inte visste vad ironi var, utan att du kanske hade missat att det var ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ehh.... Ok... Jag menade inte på att du inte visste vad ironi var, utan att du kanske hade missat att det var ironi. Kan du förklara ironin i det så skulle du vara snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kan du förklara ironin i det så skulle du vara snäll Japp. ska ej börja diskutera här. men men. det är dom vitas land, vi får uppföra oss hur fan vi vill. invandrare borde inte förstöra å stuff här, de borde dom göra hemma.Jag tycker ovanstående var ganska sjukt sagt och svarade därför svarade jag med följande: Precis som skåningar, norrläningar och stockholmare inte borde komma till Göteborg och förstöra. Det kan de göra hemma. Jag tyckte det var kul, andra kanske inte gör det, jag bryr mig inte. Jag är ledsen att du inte förstod ironin i det hela, jag tar på mig hela ansvaret eftersom det antagligen var mitt fel att du inte förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Att Vanilla Coke inte säljs i Sverige längre (jag vet, det har varit så ett tag, men jag har inte tänkt på det förrän namnlistan som man skulle skriva på om man vill ha det tillbaka kom). :'( Redigerad 14 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Meningslöst att min polare har fått en 3.6 dator, och han använder den till typ bara att chatta och vara inne på internet på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Krig religion att klaga medans man bor i jävla sverige (man får bara klaga på folk som klagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 "Spel-till-film"-filmer är nog det mest meningslösa som finns Verkligen. Kan en spel-till-film-film NÅGONSIN bli bra? ...verkligen tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Verkligen. Kan en spel-till-film-film NÅGONSIN bli bra? ...verkligen tveksamt. Skulle de inte göra en Max Payne-film? De kan ju nästan inte misslyckas med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts