Jump to content

Mest meningslösa du vet

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Därför att det är så onödigt att ens prata om det. vad är det för fel på han igenkligen? fattar inte varför alla hatar honom.

kanske för att han får alla tjejer och inte ni? :)

Exakt, och man kan inte neka till att killen kan sjunga.

Visst han har blivit väldigt överpopulär och spelas på alla radiokanaler och han kanske är lite gayig, men so what? Han blir inte minder populär för att man hatar honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att det är så onödigt att ens prata om det. vad är det för fel på han igenkligen? fattar inte varför alla hatar honom.

kanske för att han får alla tjejer och inte ni? :P

Oj, man blir så avundsjuk på alla 11-åriga minifjortisar med tandställning han får :huh:

Jag startade tydligen upp en liten diskussion med mitt inlägg, det var mest på skämt. Jag struntar i han egentligen, jag kommer aldrig i kontakt med hans musik eller han då jag inte kollar på MTV/ZTV:s musiksändningar eller lyssnar på radio.

Föresten gurfi, fin version av ordet "egentligen" du har :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du förklara ironin i det så skulle du vara snäll :lol:

Japp. ska ej börja diskutera här. men men. det är dom vitas land, vi får uppföra oss hur fan vi vill. invandrare borde inte förstöra å stuff här, de borde dom göra hemma.
Jag tycker ovanstående var ganska sjukt sagt och svarade därför svarade jag med följande:

Precis som skåningar, norrläningar och stockholmare inte borde komma till Göteborg och förstöra. Det kan de göra hemma.

Jag tyckte det var kul, andra kanske inte gör det, jag bryr mig inte.

Jag är ledsen att du inte förstod ironin i det hela, jag tar på mig hela ansvaret eftersom det antagligen var mitt fel att du inte förstod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor