Corleone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja iofs, man använder ändå bara engelska utomlands. Vi måste ju lära oss franska om vi vill kunna snacka med fransmännen, dom vägrar att snacka engelska...det är deras fel att vi blir tvugna att läsa b-språk...grrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att man får lov att sniffa knark men man får inte ha det Får man visst. Dom tar inte en om man bara har till eget bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vi måste ju lära oss franska om vi vill kunna snacka med fransmännen, dom vägrar att snacka engelska...det är deras fel att vi blir tvugna att läsa b-språk...grrr... Det är också b.la annat deras fel att spel blir försenade när dom ska till Europa eftersom dom måste översättas till franska, tyska, spanska, italienska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är också b.la annat deras fel att spel blir försenade när dom ska till Europa eftersom dom måste översättas till franska, tyska, spanska, italienska!! Är det därför dom kommer senare till europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 .att cannabis är illegalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Det är också b.la annat deras fel att spel blir försenade när dom ska till Europa eftersom dom måste översättas till franska, tyska, spanska, italienska!! ...och aldrig hinner översättas till svenska! Redigerad 13 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Om ni inte skulle lära er andra språk skulle det ju bli som i en Azterix och Obelix film jag såg när jag var liten. Typ 2 snubbar som står och skriker till varandra Ena: What do you said? Andra: Vad säger han???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sveriges försvar, helt meninglöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 En av de Mest meningslösa jag vet är att när jag sitter på detta forum och uppdaterar, stänger av webläsaren och öppnar det igen för att se om det har kommit nån ny post... Hjällp Det slutar inte!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 ...och aldrig hinner översättas till svenska! Tur det! What do you said? Fint. --- Mest meningslösa? Livet är ganska meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Rasism... Hata någon för deras urspung eller hudfärg? Meningslöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Min farsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Japp. ska ej börja diskutera här. men men. det är dom vitas land, vi får uppföra oss hur fan vi vill. invandrare borde inte förstöra å stuff här, de borde dom göra hemma. Precis som skåningar, norrläningar och stockholmare inte borde komma till Göteborg och förstöra. Det kan de göra hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Precis som skåningar, norrläningar och stockholmare inte borde komma till Göteborg och förstöra. Det kan de göra hemma. Herregud. inte i närheten till samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tja, nåt meningslöst? mig typ, leker, springer, chattar, pjatar, jobbar, pluggar,.. vad röv gör jag egentligen? en röst i mitt höve svara "leker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Herregud. inte i närheten till samma sak. Det är exakt samma sak. Redigerad 13 juni, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Mest meningslösa i livet är läxor... Folk får fan ta och lära sig att göra skiten i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att man får så ont i magen efter 10 bullar när man käkat dom på 5 minuter (typ) *Ont.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Darin...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Darin...? ...? Och den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts