leftbehind Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Vad är det mest meningslösa du vet? Nån lag? Nån ny bestämmelse? En person? Ös på bara. Redigerad 13 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 ...Att jag får äta chips framför TV:n men men om jag vill ha dipp till så får jag inte det, då måste man äta i köket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det meningslösa tvprogramet : Simpel Life . Det är så jävla fattigt. Dom två paris och hon andre gör de programet för nöje. Ingen vill se sånt skit. När dom ska mjölka kossor osv. Och varje ny sak dom ska göra säger dom "ÖÖÖÖRK" det är fan samma sak inse sanningen istället för att behöva uppleva den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Lagen att man inte får köpa sex men man får vara prostituerad... seriöst... låter ju helt puckat. Eller tvprogrammet där de byter två personer i en familj med varandra i en vecka... det är också jävligt sjukt och onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att paul di' anno har blivit fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 "Spel-till-film"-filmer är nog det mest meningslösa som finns, bortsett från imperialism... Men jag tycker "spel-till-film"-filmer borde vara mer seriösare, nästan som en helt ny genre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ordet "orka" "Orka städa", "Orka göra det", "Orka orka 'orka orka'" (SVT-serien orka orka, hela meningen blir i ren svenska "jag orkar inte orka med 'orka orka!'" Är det så jobbigt att säga "Jag orkar inte"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ordet "orka" "Orka städa", "Orka göra det", "Orka orka 'orka orka'" (SVT-serien orka orka, hela meningen blir i ren svenska "jag orkar inte orka med 'orka orka!'" Är det så jobbigt att säga "Jag orkar inte"!? Nej nu ska vi inte vara sånna Jag säger orka dagligen Det mest meningslösa? hmmm återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det mest meningslösa är: jenni, höga priser på resor och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Lagen att man inte får köpa sex men man får vara prostituerad... seriöst... låter ju helt puckat. Eller tvprogrammet där de byter två personer i en familj med varandra i en vecka... det är också jävligt sjukt och onödigt. Men det är ju för att skydda de prostituerade. Dom kanske gör det för att överleva, då är inte ett fett böter vad dom behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men det är ju för att skydda de prostituerade. Dom kanske gör det för att överleva, då är inte ett fett böter vad dom behöver. Men om dem gör det för att överleva och ingen får köpa så överlever dom endå inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det mest meningslösa är nog Träslöjdslektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det mest meningslösa är nog Träslöjdslektioner. Språkval är ännu mer meningslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Språkval är ännu mer meningslös Ja iofs, man använder ändå bara engelska utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Denna tråden kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tänk er så mycket mer lektioner vi har istället om vi hade varit Engelsmän, Tyskar , Fransmän. Vi har engelska 4ggr/vecka och Spanska 3ggr/vecka.Det blir -7lektioner på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att man får lov att sniffa knark men man får inte ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att man får lov att sniffa knark men man får inte ha det Det finns också en tanke bakom det . om det skulle vara olagligt att sniffa knark så kan man ju inte gå till drågkliniker eftersom då skulle man bara bli anmäld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens i-lands problem: Att Zelda promotional disc endast kan spelas med en 60hz tv och att man behöver expansion pack till N64 för att kunna spela Majoras Mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts