Meller Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Man ska följa efter ett tåg med en cross och döda 4 stycken som står uppe på taket på tåget. Själv har jag inget vapen som jag kan använda till att skjuta med så måste lita på min kompis och han är riktigt rutten, jag ligger bredvid tåget i stort sett hela tiden men det blir alltid 1 kvar. Nu undrar jag om man kan hitta en uzi eller liknande någonstans i Los Santos eller om det finns knep till att klara detta uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Man ska följa efter ett tåg med en cross och döda 4 stycken som står uppe på taket på tåget. Själv har jag inget vapen som jag kan använda till att skjuta med så måste lita på min kompis och han är riktigt rutten, jag ligger bredvid tåget i stort sett hela tiden men det blir alltid 1 kvar. Nu undrar jag om man kan hitta en uzi eller liknande någonstans i Los Santos eller om det finns knep till att klara detta uppdrag. Låt big smoke skjuta håll dig på avstånd bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag sitter också fast här. Det är ju helt jävla omöjligt, alltid en Vago kvar! Jag åker upp på alla möjliga avsatser så att crossen kommer i rätt nivå med fienderna, men inte blir det bättre för det. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har för mig att det är bäst att åka så bredvid tåget så nära som man kan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Åk inte för nära och inte för långt bort. Om du åker för nära så skjuter han bara på tåget och för långt bort så missar han. Åk någonstans i mitten. Redigerad 13 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Klarade det på första försöket på PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Stor bokstav... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29114 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag klarade uppdraget direkt efter att den första snubben skrev, jag höll mig helt enkelt för nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ja prova d uppdraget hoss en kompis på ps2, han tyckte d va sk*t svårt. sen körde ja o klara d första gången! O nu när ja har d på xbox klara ja d första gången också! Fett kul uppdrag, men lite för lätt! EDIT: Uppdraget heter "Wrong side of tracks" Redigerad 13 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ett tips för de som inte klarat det än kan vara att köra precis bredvid rälsen, där prickar Big Smoke bäst, åtminstone för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts