Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Spelet gick att installera utan problem, det går även att starta man ser alla kort filmer/reklamer innan MEN sen när menyn ska komma så blir det bara svart, man hör ljud och så men det är bara svart! Har detta med mitt grafikkort att göra? tror ni det kan funka med de senaste drivrutinerna eller är det något annat fel? Redigerad 12 juni, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Fråga på utvecklarnas supportavdelning: www.brotherinarmsgame.com <--- tror det är rätt adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Liknande för mig när jag testade Beyond Good and Evil demot för typ ett år sen. Funkade felfritt när jag hade laddat ner nya drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Funkade med nya drivrutiner, lås tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts