Jump to content

Vilken plattform har du GTA:SA till?

Share

Vilken/vilka plattform(ar) har du GTA:SA till?  

66 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pc å Ps2. hade till ps2 typ när det släpttes. dock blev jag ganska besviken på hur jävla mörkt å stuff de va på ps2. å kom inte å säg "öhh dina inställningar är konsiga" för , ÄH. iallfall.

.

köpte de till pc fför nån da sen. de äger :)

finns SA till xlåda?

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS2 så klart, ska snart skaffa det till PC!

Men en så länge PS2. Den vackraste konsollen.

Jag tycker faktiskt att "Playstation 2" kontrollerna passar perfekt till "Grand Theft Auto" spel. Kan inte spela "GTA" på "PC" och provade även att spela det på "Krysslådan" hos min kompis. Självklart köper man "Playstation 3" när det kommer eftersom den presterar bättre och leder i spelmarknaden men "Xbox360" har också en fördel (online möjligheterna är större).

Obs! Jag vill inte ha någon konsol-krig här eller vad det nu kallas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt att "Playstation 2" kontrollerna passar perfekt till "Grand Theft Auto" spel. Kan inte spela "GTA" på "PC" och provade även att spela det på "Krysslådan" hos min kompis. Självklart köper man "Playstation 3" när det kommer eftersom den presterar bättre och leder i spelmarknaden men "Xbox360" har också en fördel (online möjligheterna är större).

Obs! Jag vill inte ha någon konsol-krig här eller vad det nu kallas.

Du vet precis vad du snackar om. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor