KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 PS2, det ända rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) PC och PS2 Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Xbox EDITERAR bort gurfi's och sätter den efter Xbox här istället.... Redigerad 13 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PS2 så klart, ska snart skaffa det till PC! Men en så länge PS2. Den vackraste konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 .ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Bump... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soda Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PC & Xbox. Men ska vänta med PC tills jag har 100% på Xbox. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Pc å Ps2. hade till ps2 typ när det släpttes. dock blev jag ganska besviken på hur jävla mörkt å stuff de va på ps2. å kom inte å säg "öhh dina inställningar är konsiga" för , ÄH. iallfall. . köpte de till pc fför nån da sen. de äger finns SA till xlåda? Redigerad 13 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ps2... skulle köpa det till PC oxå om inte datorn SÖG APRUMPA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anthon Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Xbox................................................................................................ ................ någon som kan jetpack fusket? EDIT: lungt fick det av vickeX på msn Redigerad 13 juni, 2005 av Anthon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PS2 så klart, ska snart skaffa det till PC! Men en så länge PS2. Den vackraste konsollen. Jag tycker faktiskt att "Playstation 2" kontrollerna passar perfekt till "Grand Theft Auto" spel. Kan inte spela "GTA" på "PC" och provade även att spela det på "Krysslådan" hos min kompis. Självklart köper man "Playstation 3" när det kommer eftersom den presterar bättre och leder i spelmarknaden men "Xbox360" har också en fördel (online möjligheterna är större). Obs! Jag vill inte ha någon konsol-krig här eller vad det nu kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 PS2- verisionen. PC- verisionen om *KOLLAR* ca 10h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har det på både PC och ps2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har det på PS2, men min pappa ska snart köpa det på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag tycker faktiskt att "Playstation 2" kontrollerna passar perfekt till "Grand Theft Auto" spel. Kan inte spela "GTA" på "PC" och provade även att spela det på "Krysslådan" hos min kompis. Självklart köper man "Playstation 3" när det kommer eftersom den presterar bättre och leder i spelmarknaden men "Xbox360" har också en fördel (online möjligheterna är större). Obs! Jag vill inte ha någon konsol-krig här eller vad det nu kallas. Du vet precis vad du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts