Hotpants Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag kan bara spela i ungefär mellan 1-5 min sen så helt plötsligt startar datan om sig. skittråkigt för de föyter på hur bra som helst annars. har ett radeon 9600 pro 128. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du tror inte att datorn din blir överhettad...? Har du nån kylning i burken? Några fläktar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotpants Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jo de va de första jag tänkte på jag me. men de är inte det. jag har fem fläktar som snurrar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Uppdaterat drivrutinerna? Eftersom du har ett Radeon kort så rekommenderas Omegas drivrutiner då ATI's egna är rejält ostabila. Omegas hjälpte mig när inte ATIs kunde hjälpa. Redigerad 13 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Uppdaterat drivrutinerna? Eftersom du har ett Radeon kort så rekommenderas Omegas drivrutiner då ATI's egna är rejält ostabila. Omegas hjälpte mig när inte ATIs kunde hjälpa. Vart kan man hittade det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Vart kan man hittade det då? Varsågod: http://www.omegadrivers.net/ Direktlänk till W2K/XP paketet: http://www.accesswave.ca/~sruxton/drivers/...ga_2625a_7z.exe Redigerad 13 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotpants Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nu har jag tagit omegadriverna. och dom är bra men spelet kan fortfarande helt plötsligt bara stängas av och datan startars om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts