KrigareN Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vilken Klubb (dansklubb) ska jag ta Barbara till? har suttit o fladdrat runt o letat i evigheter... Tacksam för seriösa svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Kolla på kartan i spelet, där ska det finnas små ikoner utsatta under dejten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Som sagt.......skrev att jag suttit o fladdrat runt hela området, hittar ingen dansklubb, inte ens nån ikon för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Som sagt.......skrev att jag suttit o fladdrat runt hela området, hittar ingen dansklubb, inte ens nån ikon för det... Tryck på Start och kolla den kartan, zooma in för att se. Markera sen stället med röda siktet, och kör till det genom kartan i in-game. Hm... så gjorde jag på ps2 i alla fall. Vet inte om den kartan finns där på PC. =) Redigerad 12 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts