AceError Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad är det för mening med att köpa hus i san adreas?? man kan ju ändå bara spara där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Finns ingen mening med de. Men det krävs att man köper de för 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Lånar tråden för att det inte ska bli så många trådar!!! När jag lirar San Andreas så är det små gråa rutor lita här och var ibland!!! Hur får jag bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Lånar tråden för att det inte ska bli så många trådar!!! När jag lirar San Andreas så är det små gråa rutor lita här och var ibland!!! Hur får jag bort!!! Tror jag är drabbad av samma problem... Rockstar skickar snart en update, ska du få se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Lånar tråden för att det inte ska bli så många trådar!!! När jag lirar San Andreas så är det små gråa rutor lita här och var ibland!!! Hur får jag bort!!! Jag kör på xbox så jag har inte såna problem men radarn jag andvänder är liten och oläslig (man ser inte skillnad på iconerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tror jag är drabbad av samma problem... Rockstar skickar snart en update, ska du få se... Ok tur!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Lånar tråden för att det inte ska bli så många trådar!!! När jag lirar San Andreas så är det små gråa rutor lita här och var ibland!!! Hur får jag bort!!! Testa ändra(om du itne redan har det) upplösningen till x32 på slutet(iställe för x16, om du nu har det) För mig var det massa buggar o skit när jag hade på 1280x1024x16, så jag testade ändra till 1280x1024x32, då var alla grafik buggar borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Testa ändra(om du itne redan har det) upplösningen till x32 på slutet(iställe för x16, om du nu har det) För mig var det massa buggar o skit när jag hade på 1280x1024x16, så jag testade ändra till 1280x1024x32, då var alla grafik buggar borta Då är ditt grafikkort antagligen gjort för att köras i 32-bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts