Toki Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag bara måste veta, ska köpa San andreas på PC imorgon! Intel Pentium 4 CPU. 2.00 Ghz ,256 Mb ram,NVIDIA GeForce 4 Mx 440 med 64Mb minne. Fixar min dator San andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jodå. ska de nog göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja, du kommer kunna spela det utan problem. Kanske inte på högsta upplösningen, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okej! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Bara för att spela Sa på dator? Lägg ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Bara för att spela Sa på dator? Lägg ner! Nej,jag ska köpa det så att jag kan använda omslaget som dart-tavla och skivorna som freesbies(stavning?!) Redigerad 13 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej,jag ska köpa det så att jag kan använda omslaget som dart-tavla och skivorna som freesbies(stavning?!) 1) Skulle du vara osäker så fråga i butiken! De ska veta... 2) hehe, är ironi din starka sida...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 2) hehe, är ironi din starka sida...!? Vad är ironi?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vad är ironi?! Info: http://home.swipnet.se/cassirer/ironi.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är det svårt att jämföra din dators specifikationer med de minimikrav som står på hemsidan alt paketet? http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/ Så trycker du på System specs, sedan minimum och sedan jämför du. Ooooooooooooooj vad svååååååååååååååååååååååååårt det vaaaaaaaaaar! Gå nu och berätta för mamma vad du lärt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är det svårt att jämföra din dators specifikationer med de minimikrav som står på hemsidan alt paketet? http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/ Så trycker du på System specs, sedan minimum och sedan jämför du. Ooooooooooooooj vad svååååååååååååååååååååååååårt det vaaaaaaaaaar! Gå nu och berätta för mamma vad du lärt dig. Ursäkta mig då! Då kan ju alla använda google lika gärna istället för att ställa frågor på gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag bara måste veta, ska köpa San andreas på PC imorgon! Intel Pentium 4 CPU. 2.00 Ghz ,256 Mb ram,NVIDIA GeForce 4 Mx 440 med 64Mb minne. Fixar min dator San andreas? Du måste ha en 16X dvd läsare/dvd brännare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts