nexus Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Jag vet ett sett att göra bilarna lite snyggare om man stylar bilarna på anndra världen inte på transfender på det andra stelle man ska ta en dekal och sedan målar man på dekalen med vanlig färg då blir det genast mycket finare Redigerad 12 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ta inte illa upp men gör det något om jag kallar detta tips för "nybörjartips"?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ne men visste du det jag har inte sett någon som har gjort så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 De har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ne men visste du det jag har inte sett någon som har gjort så Nej inte jag heller, men det är något jag förväntar mig. Detta tips är ett många som inte känner till, men skulle man känna till det så gör man inte så stor reklam för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag vet ett sett att göra bilarna lite snyggare om man stylar bilarna på anndra världen inte på transfender på det andra stelle man ska ta en dekal och sedan målar man på dekalen med vanlig färg då blir det genast mycket finare Du menar säkert Wheel Arch Angels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts