anders2 Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Kan GTA2 fungera på Windows XP? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag har win XP och det fungerar fin fint Jag har dock inte installerat patchen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 OK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Hoppas att du har originalversionen av gta2. Det har inte jag och när jag skulle prova gta2 i xp kom den där j***a felrutan upp. Jag partionerade om hårddisken och installerade win98 också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TINT Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hmmmm jag har orginal och installerade patchen och har win xp men när jag ska börja spela så säger den att skivan inte är inne...... jobbigt som fan! nån som kan hjälpa?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hmmmm jag har orginal och installerade patchen och har win xp men när jag ska börja spela så säger den att skivan inte är inne...... jobbigt som fan! nån som kan hjälpa?? Jag har också original men får samma felmeddelande med patchen installerad, använd systemåterställning för att ta bort patchen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 lol, mitt GTA2 fungerar inte nu när jag installerade XP för 3 veckor sen :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TINT Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag tog kontakt idag med take2 men har inte svarat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 XP suger!! På vissa saker.. XP är för nogrannt med allt. Minsta lilla grej inte datan vill så upp med felmeddelande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag skaffa Gta2 för 1 vecka sänn och det funkar inteför mig heller och jag har xp det kmmer up ett felmedelande där det står att "typ att gta2 har stött på ett problem och måste avslutas" men vad är det för patch och vart hittar man den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TINT Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 http://www.gta2.com/downloads/downloads.html men så fort du installerar den kommer det att stå att skivan inte é i som för mig :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har XP å mitt Nerladdade GTA" fungerar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexaa Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Kan GTA2 fungera på Windows XP? Det funkar i XP men inte om du har begränsatkonto. Kontakta din systemadimasatör, det måste finnnas en! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeventhSon Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Det är ett crack ni behöver "Win2000_and_WinNT_Crack_fix".... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Det är ett crack ni behöver "Win2000_and_WinNT_Crack_fix".... Och du behöver kanske en banning? Det är förbjudet att snacka warez på det här forumet, om du inte visste det tidigare så vet du det nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts