Bryngel Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Hej! Jag är på uppdraget där man ska dansa, har lite problem med det. Finns det någon bra tecknik som man kan använda? (hade inga störe problem med uppdrget med bilen som typ är samma.) Redigerad 12 juni, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Försök, försök, försök. Tadaa du klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Testa trycka på olika ställen när symbolerna kommer upp, testa trycka mitt i symbolerna eller lite före. Du kan även prova att lyssna på musiken och själv hålla takten, kan gå bra det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Klarade uppdraget nu men saken var den att jag fick inte in en ända än när jag använde numlock knapparn så jag ändrade till pil knapparna och då var det skit lätt, så för er som har problem med det uppdraget testa byt knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrMackan Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Klarade uppdraget nu men saken var den att jag fick inte in en ända än när jag använde numlock knapparn så jag ändrade till pil knapparna och då var det skit lätt, så för er som har problem med det uppdraget testa byt knappar. Ahh!Det är det enda uppdragret jag har att göra och jag kommer inte över 2410 :'( Har gjort till och med så att mina tangenter går snabbare.Gör också med piltangenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ahh!Det är det enda uppdragret jag har att göra och jag kommer inte över 2410 :'( Har gjort till och med så att mina tangenter går snabbare.Gör också med piltangenterna Stirra in i skärmen och tryck exakt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrMackan Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Min pappa som är 53 år klarade det han kom till och med över 3000 :"> Ska man vara stolt, eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fick typ 2900 på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag kom upp till 4000 på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts