Bjorneman Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har fastnat på ett uppdrag i San Fierro. Det står att man ska öva mer under vattnet. Men hur mycket ska man simma egentligen? Jag har simmat hur mycket som helst men han kan inte göra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag tror att du ska ta saker under vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nu skriver jag en enkel guide för att du ska förstå. 1. Lokalisera vatten. 2. Hoppa/gå i det. 3. Dyk. 4. Precis innan andningsmätaren är slut, gå upp till ytan. 5. När den är full, gå ner igen. 6. Repetera ett bra tag. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nu skriver jag en enkel guide för att du ska förstå. 1. Lokalisera vatten. 2. Hoppa/gå i det. 3. Dyk. 4. Precis innan andningsmätaren är slut, gå upp till ytan. 5. När den är full, gå ner igen. 6. Repetera ett bra tag. Lycka till. Just det jag gjort. Men tack iaf. ska försöka mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Just det jag gjort. Men tack iaf. ska försöka mer med det. Det kan ta ett väldigt bra tag innan mätaren börjar gå upp. Bra att ha tålamod när man ska fylla lung capacity-mätaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts