Jump to content

Sveriges UNDERLIGASTE skolklass


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pratkvarn+HyperaktivPersson+tönt+Dumhuven+Ett-kaxigt-geni+en lama+En-skit cool-snubbe (w00t) +En ful+nån feg+några normala+några-tjejer-som-är-hm-hm '',: + några sk8tare+Den-som-har-mest-kunskap-i-klassen-ang- datorer-och-äger-alla-på-cs (mig)+ 2 st sport fånar...

Har säkert glömmt några...

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min klass äger (w00t)

1 Muskelknutte (Henka tog 2 st som ville slå nern samtidigt)

1 Jätte bra person som heter martin

3 skitsnygga tjejer (varav en jag är tillsammans med)

1 Fjortis som inte vet att det finns cykelpump (vi luftade hennes cykel och hon ville polisanmäla)

och resten är normala B) och juste

1 liten kille som alla bråkar med (kalle)

Thats mine

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här ska ni få se på en ful liten äcklig tjej från min klass som tror att hon e bäst fast hon läspar och utalar och säger saker helt hel

(hon till vänster)

och utöver dessa e alla plugghästar förutom jag och en annan kille

resumé:

1 Überpluggis

3 lat maskar (mig inkluderat)

9 plugghästar

innan jag kom te denna klass så var dt den duktigaste klassen, nu e den typ sämst i alla ämnen Muhahahahha

post-22-1118948140_thumb.jpg

Redigerad av Sweeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, min klass FPTS1 (två nu efter sommaren) är sveriges största luffar klass :lol: alla kallar varandra för skit och jävlas med varandra :o vi brukar ställa vatten muggar ovanför skåpen så de ramlar ner på folk och sånt ^_^ kuligast var när vi tog en skruv mejsel och öppnade toadörren när en klasskompis satt och sket och tog kort och satte upp på fordon B);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad ni ser små ut.

Edit : min klass:

1 från israel/palestina

3 från bosnien

1 från serbien

1 från turiket

1 från polen

1 från ryssland

Resten svenskar

Är människan Israel eller Palestinier (Arab?).

Rätt stor skillnad, även om han/hon kommer från Israelisk, ockuperad mark.

Serben, kommer han/hon bra överens med trion från Bosnien? Alla mina "serb-kompisar"/släktingar spyr på bosnierna, nationalism, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trots att staden jag bor i kryllar av invandrare hade vi inga invandrare i vår klass! Och sen var vi den största nian, ca 29 personer. :rolleyes: Vi var jävligt pratiga, gick inte en enda SO- lektion utan att någon sa åtminstone något. Klassen barnsligaste och omognaste personer var faktiskt inte killar, utan för en gångs skull tjejer. Och sen har vi kommunens starkaste person under 18 år - Pimpen här på forumet!

Allt jag kommer på nu...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här ska ni få se på en ful liten äcklig tjej från min klass som tror att hon e bäst fast hon läspar och utalar och säger saker helt hel

(hon till vänster)

och utöver dessa e alla plugghästar förutom jag och en annan kille

resumé:

1 Überpluggis

3 lat maskar (mig inkluderat)

9 plugghästar

innan jag kom te denna klass så var dt den duktigaste klassen, nu e den typ sämst i alla ämnen Muhahahahha

Inget emot den här tjejen i min gammla klass

post-22-1119133987_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att denna tråd är laglig enligt Svensk lag.

Varför skulle den inte va det?

Vill inte visa upp ett klassfoto, men sen före avslutningen nästa år ska en stor kampanj för NV startas, med flygblad (t ex: Vi ska ha texten "MVG i biologi", och nåt slags foto med elever från vår klass, som anspelar på sex, eller "MVG i datorkunskap", med ett foto från ett av våra stora klasslan).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...