aikjonas12 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hahaha, Janiv..? Min klass är the shit, förresten. Nja inte janiv (ja, han är okså korkad), han e ett nöt men jonny ere jag talar om. Största miffot i sveriges historia. Hoppas inte Jonny Ponny henger på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nja inte janiv (ja, han är okså korkad), han e ett nöt men jonny ere jag talar om. Största miffot i sveriges historia. Hah, sant. Han är snubben med glasögonen som ballar ur för minsta lilla sak, no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hah, sant. Han är snubben med glasögonen som ballar ur för minsta lilla sak, no? Jo, nu tenker vi nog på samma person. åsså går han runt med bög frilla dagarna ut. Så nu va de avklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Pratkvarn+HyperaktivPersson+tönt+Dumhuven+Ett-kaxigt-geni+en lama+En-skit cool-snubbe +En ful+nån feg+några normala+några-tjejer-som-är-hm-hm '',: + några sk8tare+Den-som-har-mest-kunskap-i-klassen-ang- datorer-och-äger-alla-på-cs (mig)+ 2 st sport fånar... Har säkert glömmt några... Redigerad 15 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) BOOOOOOOORING! Redigerad 15 juni, 2005 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Min klass äger 1 Muskelknutte (Henka tog 2 st som ville slå nern samtidigt) 1 Jätte bra person som heter martin 3 skitsnygga tjejer (varav en jag är tillsammans med) 1 Fjortis som inte vet att det finns cykelpump (vi luftade hennes cykel och hon ville polisanmäla) och resten är normala och juste 1 liten kille som alla bråkar med (kalle) Thats mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Här ska ni få se på en ful liten äcklig tjej från min klass som tror att hon e bäst fast hon läspar och utalar och säger saker helt hel (hon till vänster) och utöver dessa e alla plugghästar förutom jag och en annan kille resumé: 1 Überpluggis 3 lat maskar (mig inkluderat) 9 plugghästar innan jag kom te denna klass så var dt den duktigaste klassen, nu e den typ sämst i alla ämnen Muhahahahha Redigerad 16 juni, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Min klass: (som nu är splittad :/) 2 muskel knuttar (varav 1 tar över 105kg i bänk) 3 MVG barn 2 råbönder 2 bönder 1 tjej som kommer bli politiker 1 neger () 1 über data och dator kunnig (LoneWolF här på gtasajten) 2 fjörtisar +en massa annat folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ha ha, min klass FPTS1 (två nu efter sommaren) är sveriges största luffar klass alla kallar varandra för skit och jävlas med varandra vi brukar ställa vatten muggar ovanför skåpen så de ramlar ner på folk och sånt kuligast var när vi tog en skruv mejsel och öppnade toadörren när en klasskompis satt och sket och tog kort och satte upp på fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Klass 7 E: Skriker,slår i borden, slänger pappersflygplan, kletar färg, myblerar om biblioteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Fan vad ni ser små ut. Edit : min klass: 1 från israel/palestina 3 från bosnien 1 från serbien 1 från turiket 1 från polen 1 från ryssland Resten svenskar Redigerad 18 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Fan vad ni ser små ut. Edit : min klass: 1 från israel/palestina 3 från bosnien 1 från serbien 1 från turiket 1 från polen 1 från ryssland Resten svenskar Är människan Israel eller Palestinier (Arab?). Rätt stor skillnad, även om han/hon kommer från Israelisk, ockuperad mark. Serben, kommer han/hon bra överens med trion från Bosnien? Alla mina "serb-kompisar"/släktingar spyr på bosnierna, nationalism, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Trots att staden jag bor i kryllar av invandrare hade vi inga invandrare i vår klass! Och sen var vi den största nian, ca 29 personer. Vi var jävligt pratiga, gick inte en enda SO- lektion utan att någon sa åtminstone något. Klassen barnsligaste och omognaste personer var faktiskt inte killar, utan för en gångs skull tjejer. Och sen har vi kommunens starkaste person under 18 år - Pimpen här på forumet! Allt jag kommer på nu... Redigerad 20 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här ska ni få se på en ful liten äcklig tjej från min klass som tror att hon e bäst fast hon läspar och utalar och säger saker helt hel (hon till vänster) och utöver dessa e alla plugghästar förutom jag och en annan kille resumé: 1 Überpluggis 3 lat maskar (mig inkluderat) 9 plugghästar innan jag kom te denna klass så var dt den duktigaste klassen, nu e den typ sämst i alla ämnen Muhahahahha Inget emot den här tjejen i min gammla klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bra att denna tråd är laglig enligt Svensk lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bra att denna tråd är laglig enligt Svensk lag. Men klart att hon går med på det=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bra att denna tråd är laglig enligt Svensk lag. Varför skulle den inte va det? Vill inte visa upp ett klassfoto, men sen före avslutningen nästa år ska en stor kampanj för NV startas, med flygblad (t ex: Vi ska ha texten "MVG i biologi", och nåt slags foto med elever från vår klass, som anspelar på sex, eller "MVG i datorkunskap", med ett foto från ett av våra stora klasslan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts