Jump to content

Sveriges UNDERLIGASTE skolklass


darkjak
 Share

Recommended Posts

Ja, vår klass går inte att beskriva, tänker inte försöka heller. Men den är helt enkelt underbar. ALLA möjliga finns i den! Nötter, sportgalna, datorgifta, pluggisar osv.

Men här kommer en bild på vår klass (inte helt seriöst foto faktiskt) när vi vann en nutidsorientering för hela sverige (1 lax i en laxask vann vi -_- , jävla snåla jävlar)

Kommentar till bild (jag och en kompis skrev den :D):

Vi i klass 8c på Blommensbergsskolan är oerhört förvånade över att ha vunnit denna ärorika tävling. Hur kunde det ske? Vi som alltid har valt Simpsons hellre än nyheterna på TV, och Kalle Anka hellre än Dagens Nyheter. Ändå klarade vi detta så bra. Kanske var det för att våra chansningar gick hem, eller för att vår lärare höll facit upp-och-ner när han rättade. Blommensberg betyder "rutten sill" på latin. Vissa menar att vi luktar illa, men de kan bara gå och lägga sig. Grundaren av "Blommens" som skolan kallas i folkmun hette Mario Muis Persson. Han kom från landet Ingenstans påstod han, men vi trodde honom inte. Pengarna ska vi använda till en ny smålandskarta.

Mvh 8c

8c_800_457160_0.jpg

Jag är den som tittar mot han med långt omanligt hår. (BEWARE! Personen bredvid honom med långt hår ser lite läskig ut ja)

Villken Cp Klass :D:P

Min klass är väl Normal typ... Men nu till Sjuan så splittras klassen, och alla får en ny klass.. :)

Min:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ingen med långt omanligt hår, berätta hur dina kläder ser ut istället?

Jag tror att det är han som är den tredje personen uppifrån från vänster.

Min klass då. Ja jag slutade ju nian förra veckan så då försvann många bra vänner. En i klassen bröt benet rätt rejält när vi var på skolresa så när vi var tillbaka och nån lärare sa "Okej slå upp böckerna på sid ?" så sa han "Nej för helvete!! Mitt ben värker!" och så gick han ut. Sen hade vi en riktig bimbo som började i vår klass i nian. Hon är alltså riktigt "bimbo aktig" hon fattar inte ens dom mest naturliga sakerna. Sen har vi en av mina närmare vänner som e en mes. Han har börjat bli riktigt kaxig nu mot slutet men om man närmar sig honom med ett argt ansiktsuttryck så springer han iväg och låser in sig på toaletten. Och när han skrattar så håller han handen över munnen och fnissar nåt rejält. Sen har vi SVENSSON!! Coolaste killen! Han kommer i sin EPA Duett och kör på skolgården och har gelé från lugg till nacke. Och så har vi en kille som är hyperaktiv. Han springer omkring och slår i skåpen, välter bänkar, rullar på marken, juckar mot benen etc. men så fort nån lärare kommer så sätter han sig på en bänk eller nåt och ser så snäll ut. Det var en kort resumé av min klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid gillat min cp-klass!

Det finns ett stort miffo i klassen.Miffo och miffo,men han miffar sig väldigt ofta! :D Och jag brukar oftast hjälpa till! Sedan ...ähhh...vafan.jag orkar inte beskriva min klass! :) Den går på ca 30 speciella personer,var enda person måste liksom beskrivas! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.lol.. snacka om utvecklingsskillnad mellan pojkar o flickor..

killarna ser ut som 7-åringar och tjejerna har bröst o allt o ser 10 år äldre ut.. hehe..

När jag ser efter så ser det faktiskt ut som killarna är lite yngre, men så är det verkligen inte i verkligheten. Det är bara kanske 4 minisar bland killarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min klass är typ den lataste som nånsin gått på vår skola, fast i morrn splittras vi :'( det känns särskilt surt nu för det är nu man är som tightast

men iaf

vi går typ runt och typ bögar oss och cp:ar oss (vi killarna är nog ganske omogna, fast inte på det sättet att vi är fnittriga, vi drar mest sex/bög-skämt)

vi brukar ta ut vår energi på rasterna och vila på lektionerna

vi är oseriösast av alla 6 nionde-klassar på skolan

men det är bara skönt för går man i en klass där alla har höga betyg tycker typ alla att man är en luffare om man inte har bra betyg, men i vår klass är det helt accepterat (fast jag har bra betyg nu ^_^ )

några är snobbar, några är cs/moppe-nördar, några är fjortisar, jag och min kompis är typ dom "alternativa" + en p0ppare (snygg), typ bara 3 pluggisar

i början i 7:an snackade vår lärare med oss för att vi var för tysta på lektionerna :)

vi satt bara tysta

i 8:an fick typ vår lärare sammanbrott för vi var så dampiga :D

Fan va små ni ser ut. ni ser ju ut som typ 6or eller 7or

w0rd, killarna borde käka hormoner

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad "mesiga" klasser alla har :)

alla klasser jag gått i hmm beskriva? tja, pratar, mobbar, slåss, osv, alltid nåt lixom

Första jag gjorde när alla traffades i sjuan somna jag på en bänk och vår lärare började skrika för att väcka mig "oj!" och fortsatt vila mig

men ändå, äh, orka skriva lixom om sin nedrans klass, spamm, hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi i klass 8c på Blommensbergsskolan är oerhört förvånade över att ha vunnit denna ärorika tävling.

Hata blommens! Här ska det vara Aspuddensskola!

:wub:.

Edit: Min klass e vell rett ok. Fast en kille e lite tja, lite långsam om man säger så...å korkad.

Edit2: Tja, kanske inte helt ok dårå

2 fjortisar

1 plughäst

3 gangstrar

4 WWE Nördar (Mördar dem snart)

några n00bar

samt ett dummhuve

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han springer omkring och slår i skåpen, välter bänkar, rullar på marken, juckar mot benen etc. men så fort nån lärare kommer så sätter han sig på en bänk eller nåt och ser så snäll ut.

Känner mig jävligt träffad där :wub:

Förutom att jag slutar inte när lärarna kommer .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

To sum it all up.

- 3 fjortistjejer.

- 4 pluggartjejer.

- 1 nånting-tjej.

- x antal maskulina, "patriotiska" fotbollsfreaks. Man kan ju inte hålla reda på dom.

- Norf.

- 2 elitmänniskor, yesh, jag är en av dessa.

- Öhm.. visst fan, en naiv liten jävel som går med på allt.

Edit: @Frenz: Öh... seriöst?

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min klass:

12 Bimbotjejer - En del av dem trevliga men borde kanske hålla tyst ibland.

1 Überpluggis - MVG i alla ämnen

1 Hypersocial - Den trevligaste människan som jag någonsin träffat kommer förmodligen överens med vem som helst.

1 Fotbollsfreak

1 Konstig

1 TV-spelsfreak

3 Bimbokillar

1 Utbrottskille - Så fort någonting inte går hans väg skriker han att han blir tokig... Väldigt underhållande att se på :wub:

2 Prataralldelesförmycketimobiltelefon - Så fort lektionen är över ringer de deras pojkvänner, dyra telefonkostnader måste dom ha...

1 Jagärförförortfördenhärskolan

1 Jättesnygg tjej, trevlig och smart

1 Hårdrockare

1 Know-it-all (jag) - Om läraren är upptagen frågar dom mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min skolklass är jättefin. Alla är så såta vänner! Alla utom två, som i alla fall är vänner med varann. Vi är skolans minst stökiga klass och den som har i snitt högst betyg. Vi är ascoola. Eller hur, StoraTomtefar? :shifty:

Ja-a! Visserligen så består vår klass i stort sätt av ter grupper:

De två utstötta som inte fattar att dem kan umgås med oss utan sitter vid en dörr/trappa och läser/tittar

Fjortisarna som är en klar minoritet men som ändå är stor nog för att störa

Vår grupp som även den är indelad i mindre grupper då vissa inofficielt hatar varandra men som ändå måste dras med varandra då de har gemensamma kompisar som håller till i just denna stora grupp. Rätt hopplöst...

Nåja, jag VAR åtminstånde alfa-hane ett tag (den som alla gillade) så jag sörjer inget :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ darkjak

Din beskrivning av din klass beskriver min klass väldigt bra...

...på alla punkter faktiskt! :shifty:

Om det inte vore för den där handelsen på Alla Hjärtan Dag, skulle jag tror att vi gick i samma klass :wub:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...