Dödar med stil Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ere bara jag som e kass eller? Jag hajar inte hur jag skall greja det första lowrideruppdraget. Först skall man välja "Increase wage" eller de andra alternativen. Vad bör man välja? Och sen när man skall börja hoppa så kommer det pilar upp, ned och hit och dit i nederkant som rör sig mot en cirkel. Jag hajar inte riktigt vad man skall göra. Vore väldigt tacksam om någon vänlig själ kunde förklara för las idiotas dvs mig så jag blir av med det där förbannade uppdraget. Använder för övrigt tangentbord och mus så ni kan gärna berätta vilka knappar man skall använda. Tack på förhand! Mot San Fierro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du ska trycka med piltangenterna när pilarna kommer till den ringen du säger.. Du mpåste trycka i rätt ordning när pilarna kommer i ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Samma princip som på dansgolvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JIRNO Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ska man bara trycka på piltangenterna eller ska man hålla på med 2an och caps samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts