Elander Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hej! Jag ska köpa saker till datan,jag behöver: processor,moderkort,DDR minne(tror jag det heter)och ett chassit Jag tänker lägga 4000-4500 på det.. så jag har tänkt mig detta: CHASSIT: Black Thunder Miditower Black 300W ATX + cooling + S-ATA strömadapter, ingår i grundsystem DDR-MINNE:A-DATA 512Mb DDR-DIMM PC3200 400MHz 184pin, ingår i grundsystem ProcessorAMD Athlon64 Newcastle 3000+ AX 2000MHz/2.0GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket754 och Moderkort:Abit NF8 nForce3 250Gb 2DDR-DIMM 5PCI SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket754 ATX, ingår i grundsystem Är detta bra saker? OBS allt detta kostar inte så mycket....men med lite andra saker så har jag kommit upp i 5000 med allting Om det finns bättre för pengarna så skriv gärna vart eller länka till sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du skulle behöva det här också.. Men men, det du tänker köpa verkar nog bra tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du skulle behöva det här också.. Men men, det du tänker köpa verkar nog bra tror jag... Jo kanske det,men asså jag vill vara redigt säker så jag inte köper något som kostar för mycket för det man får.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kolla med folket på Sweclockers. Där har jag frågat och så förklarar du vad du vill ha för något och hur mycket du vill lägga. Förresten du glömde väl grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts