_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har sökt i forumet men har inte hittat nåt!!! Vart kan jag hitta dom nyaste drivrutinerna till ett Radeon 9800 XT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 :'( :'( Snälla svara!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du får tyvärr inte snabbare svar genom att dubbelposta. Vill du lägga till något i ditt inlägg, editera då istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Jag tror nog att folk svarar när dem ser tråden om dem vet, Och ska jag va ärlig tror jag att chansen e mindre att nån vill hjälpa dig när du inte ens kan vänta 15 minuter. Edit: Azore, du han före Redigerad 12 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Alltså, om du vill ha drivrutiner, vad i din skalle får dig att tro att du ska skriva i San andreas-delen? Fattar inte ens varför jag hjälper dig, men jag är för snäll antar jag. http://ftp.sweclockers.com/index.php?actio...er=name&srt=yes Redigerad 12 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts