Blues Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Skulle någon kunna vara jättego och skicka orginal main.scm till mig? Du får en puss om du gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Snälla? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Antingen kommer nog en snäll liten ängel in i denna topic snart och skickar över filen till dig, eller så får du vänta ca 2 dagar tills jag får San Andreas på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Är det den här...om inte kan du la säga vart den é?main.sc Redigerad 13 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Är det den här...om inte kan du la säga vart den é? I "data" mappen finns det en mapp som heter "script", där är den! Förresten, det finns 2 filer i scriptmappen, jag behöver båda... Redigerad 13 juni, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) J*vla dubbelpost! Redigerad 13 juni, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 J*vla dubbelpost!!! Off-topic... varför har du "tagit" min avatar? Nåja, så länge det är Dark Link... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) "you can not uppload this kind of file" Redigerad 13 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) "you can not uppload this kind of file" "you can not uppload this kind of file" står det bara! Zippa filerna!! Redigerad 13 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Off-topic... varför har du "tagit" min avatar? Nåja, så länge det är Dark Link... Förlåt, jag orkade inte leta efter nån annan. Jag kan byta om du vill! Ni som säger att det står "you can not uppload this kind of file", pröva zippa filen/filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Förlåt, jag orkade inte leta efter nån annan. Jag kan byta om du vill! Ni som säger att det står "you can not uppload this kind of file", pröva zippa filen/filerna. Om du är så desperat så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 OFFTOPIC: Föressten så är Powerman's Link vänd åt andra hållet! Och innehåller inge flash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) "you can not uppload this kind of file" står det bara! Zippa filerna!! Du tror inte att jag provade det? Redigerad 13 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ingen som kan skicka main.scm då? Och script.img! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Här är min script mapp: http://www.miraclelomm.1go.dk/script.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts