Jump to content

Player skins

nexus
 Share

Recommended Posts

Är det någon som e sugen att göra en player skin av en mexican till sa eller att man sätter in tommy igen. Asså tar man player.txd och player.dff filerna från vice city till sanandreas vad händer då tror ni :P

offtopic: Var e grim(back någon stans (w00t) har inte sett han på ett tag :teehee: senast var May 30 2005, 09:19 inte så länge sen men endå :"> Undrar om han håller på med någon modd eller något :ermm:

Redigerad av nexus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som e sugen att göra en player skin av en mexican till sa eller att man sätter in tommy igen. Asså tar man player.txd och player.dff filerna från vice city till sanandreas vad händer då tror ni :P

offtopic: Var e grim(back någon stans ;P  har inte sett han på ett tag :P senast var May 30 2005, 09:19 inte så länge sen men endå:">  Undrar om han håller på med någon modd eller något :P

Jo jag håller på med moddar, men det är så lamt här.

för mycket o seriösa moddare och för mycket request topics :/

jag håller mest till på japanska forum och gta borg, gtaforums

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag håller på med moddar, men det är så lamt här.

för mycket o seriösa moddare och för mycket request topics :/

jag håller mest till på japanska forum och gta borg, gtaforums

.hahaha!! det är oseriösa moddare? det måste nog vara du som sitter och posar i din data stol med min softairgun WEAPONZORS! och är du nazist förresten? ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor