Armin_boy89 Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Hej! När jag kopplar in min mikrofon och vill starta en ljudkonversation så startas det men jag hör min kontakt med denna hör inte mig , och när jag testar och justerar inställningarna för mikrofonen så ber den mig att tala i micen , och jag gör det men inget hörs endå!Och när jag testar micken på en annan dator så fungerar den utmärkt.Jag har kollat precis alla inställningar och allt stämmer men man hör endå inte min röst i ljudkonversationen.Varför? Och hur kan jag fixa detta? Har kollat och fixat allt som jag kan men endå fungerar det inte.Jag har kopplat in mikrofonen korrekt...Finns det någon som kan hjälpa mig?Jag använder ljudenheterna för inspelning och uppspelning av ljud : SB:Wave Device ...det står så iallafall...Men ska inte mikrofonen ha en "annan enhet" ? Brukar man inte få med en skiva för att installera mikrofonen,hur installerar man mikrofonen då? Redigerad 12 juni, 2005 av Armin_boy89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hej! När jag kopplar in min mikrofon och vill starta en ljudkonversation så startas det men jag hör min kontakt med denna hör inte mig , och när jag testar och justerar inställningarna för mikrofonen så ber den mig att tala i micen , och jag gör det men inget hörs endå!Och när jag testar micken på en annan dator så fungerar den utmärkt.Jag har kollat precis alla inställningar och allt stämmer men man hör endå inte min röst i ljudkonversationen.Varför? Och hur kan jag fixa detta? Har kollat och fixat allt som jag kan men endå fungerar det inte.Jag har kopplat in mikrofonen korrekt...Finns det någon som kan hjälpa mig?Jag använder ljudenheterna för inspelning och uppspelning av ljud : SB:Wave Device ...det står så iallafall...Men ska inte mikrofonen ha en "annan enhet" ? Brukar man inte få med en skiva för att installera mikrofonen,hur installerar man mikrofonen då? Kolla under Ljudinställningarna i Kontrollpanelen, se till att du har valt rätt källa för inspelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts