Guest CombatCraft90 Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jaha... nu sitter man här med ett jobbigt grafikkort. Nivida GeForce2 MX/MX. Jag behöver uppdatera det med det senaste drivrutinerna. Nu undrar jag, var kan man ladda ner dom? Har varigt inna på deras hemsida men hittar ingenting. /Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Ta en titt på www.nvidia.com en gång till, knappast svårt att hitta flyttar till allmänt Redigerad 12 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Jaha... nu sitter man här med ett jobbigt grafikkort. Nivida GeForce2 MX/MX. Jag behöver uppdatera det med det senaste drivrutinerna. Nu undrar jag, var kan man ladda ner dom? Har varigt inna på deras hemsida men hittar ingenting. /Tack Finns troligen, som kaller sade, på sidan. Annars, your graphicscard is too olde. Redigerad 12 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Finns troligen, som kaller sade, på sidan. Annars, your graphicscard is too olde. Nvida har samma drivrutiner för alla geforce kort, så för gammalt är det ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Få kolla riktigt ordenkligt på nivida då... och sorry KalleR för dubbel postning. Du måste flyttat den så snabbt att jag trodde den försvann. Edit: Hittar bara nånting som heter BETA Drivers... och drivers är drivrutiner right? Redigerad 13 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 www.nvidia.com Längst upp står det download drivers, håll musen där så kommer en meny ner med två val. Välj download drivers. Sen trycker du på Graphics Driver, då kommer det upp i nästa ruta tre val, välja Geforce and TNT2. Sen väljer du vilket oprativsystem du har sen trycker du på GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tack! Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nvida har samma drivrutiner för alla geforce kort, så för gammalt är det ej Coolt, kanske man skall starta upp sin "olde" dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts