Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 För ett tag sedan slutade Daemon Tools att fungera på min lille brorsas dator. Jag hjälpte därför han med att avinstallera det och installera det om på nytt igen. Nu har ett problem uppstått. Det funkar utmärkt för mig, men jag kan inte fixa det åt honom. Jag låter standardinställningarna vara, d.v.s.: "Bus driver name: d347bus Miniport driver name: d347prt" Sedan när jag startar installationen dyker detta upp: "Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names." Hur gör jag för att lösa detta enklast? Jag förstår att jag ska fixa drivern, men hur? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 För ett tag sedan slutade Daemon Tools att fungera på min lille brorsas dator. Jag hjälpte därför han med att avinstallera det och installera det om på nytt igen. Nu har ett problem uppstått. Det funkar utmärkt för mig, men jag kan inte fixa det åt honom. Jag låter standardinställningarna vara, d.v.s.: "Bus driver name: d347bus Miniport driver name: d347prt" Sedan när jag startar installationen dyker detta upp: "Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names." Hur gör jag för att lösa detta enklast? Jag förstår att jag ska fixa drivern, men hur? Tack på förhand! Hur liten är brorsan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Är det inte att Daemon enheten har samma namn som en annan enhet om det står så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hur många hårddiskar haru han på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts