Jump to content

Coolaste Polisjakterna i San Andreas

Share

Recommended Posts

Guest CombatCraft90
LOL JaG hAR SpElET Faktis!!!!!!!!

Suck...

Ni kanske inte vet att mytomaner inte bara skriver "jag var med om coolaste jakten nyss, jag hoppade 550 m!", utan de är faktiskt grymt bra på att hitta på saker.

Sedan när ni frågar er varför, jadu, kanske därför att ni går på det samt att det är väldigt lätt att ljuga över internet.

Var naiva om ni vill och mår så mycket bättre av det. Men tänk på att saker inte alltid är som de verkar.

Edit:

Btw, vad i helvete? VARFÖR satte du ett kommatecken efter "alltså"?

"Du menar alltså, att bilarna i GTA inte kan lyfta från marken och planen inte kan störta?"

Wow, ett tips kompis. Sov på nätterna istället för på lektionstid.

Weener: Ja, jag är jävligt dryg, dock inte lättlurad.

GTApimpen/whatever: Det där inlägget var såå mycket mer nödvändigt och det bidrog otroligt mycket till trådens innehåll.

Frallatwentyfour: Därför att mytomaner fungerar så.

GTA3missfostret: Snälla sluta lita på allt och alla. Du vet väl att tomten inte finns? Inte tandfen heller! ^_^

Någon har haft en tuff dag? Ärligt talat, väx upp och ge fan i att svara på ett sånt sätt. Försök säga någonting smart istället för att bara låta jävligt dum.

Heh, jag och min polare åkte om kring på Mount Chilad i 15 minuter i 2 player läge på en cross, 6 stjärnor! Skit kul! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl att tomten inte finns? Inte tandfen heller!  :)

Och vad har det med ämnet att göra då??

Och jag tycker inte dina inlägg innehåller så speciellt mkt om biljakter dom häller.. :angry:

Snälla ontöpic nu pöjkar/flickor..

---------

Det var väll när jag och min kompis käkade CJ fett och cyklade runt hela San Andreas med 5st stjärnor efter oss! :(

Det tog faktiskt bara 60minuter^^

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ, den senaste jag gjorde. Kommer ej ihåg alla.

Var i Los Santos, hade 4 stjärnor och hittade Buffalo. WoW, äntligen, nu kan jag lämna in den i San Fierro Exports!

Medans jag åker fixar jag 5 stärjnor, åker på lantvägar, håller på med sånt.

När jag kommer in i SF så kan jag börja brinna nästa krock, fixar den i Pay'n'nSpray, fast skjuter ihjäl en snubbe så att jag fort. har 5 stjärnor.

Sedna åker jag ner mot exporten och sitter i kranen, en helikopter fastnar och jag leker med den tills den sprängs. Lägger upp bilen, går ur kranen: *PANG* *PANG* osv.

Lite liv.. Flyr i vattnet, hoppar upp längre bort, springer längst järnvägen till stationen.

Kollar upp, ser typ 8 poliser samt 2 FBI bilar komma emot mig, fortsätter springa, blir påkörd och sedan kutar jag till saveplatsen. Skulle jag dött, skulle jag ha mist typ 7 bilar på Exportlistan ohc fått göra om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor