Guest CombatCraft90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 LOL JaG hAR SpElET Faktis!!!!!!!! Suck... Ni kanske inte vet att mytomaner inte bara skriver "jag var med om coolaste jakten nyss, jag hoppade 550 m!", utan de är faktiskt grymt bra på att hitta på saker. Sedan när ni frågar er varför, jadu, kanske därför att ni går på det samt att det är väldigt lätt att ljuga över internet. Var naiva om ni vill och mår så mycket bättre av det. Men tänk på att saker inte alltid är som de verkar. Edit: Btw, vad i helvete? VARFÖR satte du ett kommatecken efter "alltså"? "Du menar alltså, att bilarna i GTA inte kan lyfta från marken och planen inte kan störta?" Wow, ett tips kompis. Sov på nätterna istället för på lektionstid. Weener: Ja, jag är jävligt dryg, dock inte lättlurad. GTApimpen/whatever: Det där inlägget var såå mycket mer nödvändigt och det bidrog otroligt mycket till trådens innehåll. Frallatwentyfour: Därför att mytomaner fungerar så. GTA3missfostret: Snälla sluta lita på allt och alla. Du vet väl att tomten inte finns? Inte tandfen heller! Någon har haft en tuff dag? Ärligt talat, väx upp och ge fan i att svara på ett sånt sätt. Försök säga någonting smart istället för att bara låta jävligt dum. Heh, jag och min polare åkte om kring på Mount Chilad i 15 minuter i 2 player läge på en cross, 6 stjärnor! Skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 GTApimpen/whatever: Det där inlägget var såå mycket mer nödvändigt och det bidrog otroligt mycket till trådens innehåll. Det var bara onödigt eftersom det blir som sagt offtopc snack. Det bidrog inte heller särskilt mycket till tråden eftersom tråden handlar om biljakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Just Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Du vet väl att tomten inte finns? Inte tandfen heller! Och vad har det med ämnet att göra då?? Och jag tycker inte dina inlägg innehåller så speciellt mkt om biljakter dom häller.. Snälla ontöpic nu pöjkar/flickor.. --------- Det var väll när jag och min kompis käkade CJ fett och cyklade runt hela San Andreas med 5st stjärnor efter oss! Det tog faktiskt bara 60minuter^^ Redigerad 22 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Typ, den senaste jag gjorde. Kommer ej ihåg alla. Var i Los Santos, hade 4 stjärnor och hittade Buffalo. WoW, äntligen, nu kan jag lämna in den i San Fierro Exports! Medans jag åker fixar jag 5 stärjnor, åker på lantvägar, håller på med sånt. När jag kommer in i SF så kan jag börja brinna nästa krock, fixar den i Pay'n'nSpray, fast skjuter ihjäl en snubbe så att jag fort. har 5 stjärnor. Sedna åker jag ner mot exporten och sitter i kranen, en helikopter fastnar och jag leker med den tills den sprängs. Lägger upp bilen, går ur kranen: *PANG* *PANG* osv. Lite liv.. Flyr i vattnet, hoppar upp längre bort, springer längst järnvägen till stationen. Kollar upp, ser typ 8 poliser samt 2 FBI bilar komma emot mig, fortsätter springa, blir påkörd och sedan kutar jag till saveplatsen. Skulle jag dött, skulle jag ha mist typ 7 bilar på Exportlistan ohc fått göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Visa med filmer istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Visa med filmer istället! Tyvär så har jag inget program där man kan spela in i mer än 30sec O de e väll inte så kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Och du Ruffytuffybuffyluffy väx upp.. jag skaffar SA snart .. då kommer jag nog filma en del ! Redigerad 22 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lätt att jag ska filma när jag blir jagad det e ju så jävla coolt ju...men vilket program ska jag använda, jag har hört att fraps laggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lätt att jag ska filma när jag blir jagad det e ju så jävla coolt ju...men vilket program ska jag använda, jag har hört att fraps laggar... Nej, det beror på vilken "Fps" du har på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts