Jump to content

Coolaste Polisjakterna i San Andreas

Share

Recommended Posts

Eftersom jag startar Topicen,kan jag väl ge ett exempel :teehee:

Ok,dan började med att CJ blev Busted.CJ blev arg på de störande polismännen,så jag sprang in till polisstationen och började skjuta alla med M4. När jag sedan hade fått fem stjärnor efter mig,märkte jag att jag hade varit lite för tempererad. Så jag sprang ut och tog närmaste bil (Merit) och for iväg med FBI efter mig. Till sist fick dom min bil att sprängas,men jag hade hoppat ur. Nu måsta jag hitta en ny bil. Jag sprang runt och tillsist hittade jag en remington. Jag förstod att enda chansen jag hade att komma undan var med flyg. Jag for iväg till flygplatsen,och klarade mig just och just in innan bilen sprängdes. Jag tog närmaste flygplan (DoDo) och började flyga. Min plan var att flyga till San Fierro och fortsätta därifrån med NRG-500. När jag var i luften till sist så trodde jag mig vara i säkerhet. Jag hade fel. Jag fick en missil rakt i planet och störtade. Jag dog :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Drar upp denna för att berätta om coolaste jakten jag har vart med om i GTA serien.

Der börjar med att jag ska leka hemlig agent, och jag smyger mig in i polisernas inspärrade garage i San Fierro. Jag skjuter båda vakterna där inne och smyger mig in. Väl inne går allt åt skogen, vakterna får syn på mig och jag tar en polisbil och sticker ut därifrån fort som fasiken.

Jag kommer upp till en bro (Inte golden gate bron) och hoppar ur bilen och springer upp på sidan av den. Snart är jag högst uppe på en av pelarna och polishelikoptrar och nyhetshelikoptrar snurrar omkring runt pelaren. Jag tar fram den målsökande rocketlaunchern och står och köttar ner helikoptrar. Snart inser jag att jag är fast här uppe, för nedanför står stridsvagnar och soldater överallt. Jag hoppar ner från bron i sann James Bond-anda och vecklar ut fallskärmen. Jag singlar ner i en parkerad Speeder och startar den varpå jag susar fram genom San Fierros kust.

Nu närmar jag mig Mount Chilliad och åker in på en flod i mitten av the country side. Då omringas jag av polisbåtar som skjuter på mig. Jag ignorerar dom och åker vidare. Tillslut kommer jag till en bro där det står en pansarvagn och en lastbil. Jag trycker gasen i botten och flyger över bron. Dessvärre börjar båten brinna och jag hoppar av i farten. Jag simmar upp till kanten och skjuter en dödlig missil mot lastbilen som flyger i flera delar. Pansarvagnen går dock inte sönder så jag springer fram och drar ut soldaten ur den och hoppar in i den och åker in på en skogsväg-

Där blir jag jagad av två pansarvagnar och flera polishelikoptrar. Vi kommer till en liten kulle och pansarvagnarna bakom mig knuffar omkull min tank så att jag landar på taket och glider ner i en sjö. Jag hoppar ut, och springer upp genom skogen och hittar en stuga med en Quadbike parkerad precis breevid. Jag hoppar på och kör allt jag kan därifrån, fortfarande med en svans av pansarvagnar efter mig.

Nu kör jag upp på Mount Chilliad, men halvvägs upp för första backen möter jag en pansarvagn i höghastighet som krockar med mig och jag flyger av quadbiken och ner för berget och landar med en hastig död. WASTED

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar upp denna för att berätta om coolaste jakten jag har vart med om i GTA serien.

Der börjar med att jag ska leka hemlig agent, och jag smyger mig in i polisernas inspärrade garage i San Fierro. Jag skjuter båda vakterna där inne och smyger mig in. Väl inne går allt åt skogen, vakterna får syn på mig och jag tar en polisbil och sticker ut därifrån fort som fasiken.

Jag kommer upp till en bro (Inte golden gate bron) och hoppar ur bilen och springer upp på sidan av den. Snart är jag högst uppe på en av pelarna och polishelikoptrar och nyhetshelikoptrar snurrar omkring runt pelaren. Jag tar fram den målsökande rocketlaunchern och står och köttar ner helikoptrar. Snart inser jag att jag är fast här uppe, för nedanför står stridsvagnar och soldater överallt. Jag hoppar ner från bron i sann James Bond-anda och vecklar ut fallskärmen. Jag singlar ner i en parkerad Speeder och startar den varpå jag susar fram genom San Fierros kust.

Nu närmar jag mig Mount Chilliad och åker in på en flod i mitten av the country side. Då omringas jag av polisbåtar som skjuter på mig. Jag ignorerar dom och åker vidare. Tillslut kommer jag till en bro där det står en pansarvagn och en lastbil. Jag trycker gasen i botten och flyger över bron. Dessvärre börjar båten brinna och jag hoppar av i farten. Jag simmar upp till kanten och skjuter en dödlig missil mot lastbilen som flyger i flera delar. Pansarvagnen går dock inte sönder så jag springer fram och drar ut soldaten ur den och hoppar in i den och åker in på en skogsväg-

Där blir jag jagad av två pansarvagnar och flera polishelikoptrar. Vi kommer till en liten kulle och pansarvagnarna bakom mig knuffar omkull min tank så att jag landar på taket och glider ner i en sjö. Jag hoppar ut, och springer upp genom skogen och hittar en stuga med en Quadbike parkerad precis breevid.  Jag hoppar på och kör allt jag kan därifrån, fortfarande med en svans av pansarvagnar efter mig.

Nu kör jag upp på Mount Chilliad, men halvvägs upp för första backen möter jag en pansarvagn i höghastighet som krockar med mig och jag flyger av quadbiken och ner för berget och landar med en hastig död. WASTED

Skit också, nu måste jag spendera hela kvällen på att försöka göra likadant bara för att det lät så kul. -_-;) ;)

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_< Hade tre wanted levels efter mig, tänkte bara latja av mig lite, så jag körde upp på ett av bergen nära flygplatsen i öknen, finns ett redigt fett hopp där, hoppa från berget till andra sidan, flod i mellan.

Tog sats och såg att det var tre (3) polisbilar som kom bakom mig, körde upp fort som tusan med turismon, upp på hoppet och spelet kom upp i slow motion. Poliserna, noll i IQ som vanligt körde efter. Jag slår ner på andra sidan, dock börjar bilen brinna så jag hoppar ur. Kollar mot berget där jag nyss var. Ser tre (3) polisbilar komma flygandes rakt emot mig. 2 av dom landade rakt på mig och jag fick sitta och kolla på när CJ dog. :P

Sen har det ju varit fler jakter, kommer inte ihåg alla, men brukar mest köra MC när jag vill bli jagad. Göra stunts samtidigt som poliserna kör efter :P^_^

Edit :

Den bästa hitils, var på dejt med nån tjej, kanske var millie eller denisie eller nån. fick 2 (två) wanted levels efter mig. Kommer ut från pizzerian, står flera polisbilar utanför, och en lastbil :P Sen hör man det välbekanta ljudet av ett plan som är på G ner, dock lite klumpigare :P Pang, rakt ner mellan polisbilarna, dom sprängs, planet sprängs, lastbilen rullar över tjejen och dödar henne, sen tar den ett varv till innan den sprängs och rullar över mig :P^_^:P

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den bästa hitils, var på dejt med nån tjej, kanske var millie eller denisie eller nån. fick 2 (två) wanted levels efter mig. Kommer ut från pizzerian, står flera polisbilar utanför, och en lastbil ^_^ Sen hör man det välbekanta ljudet av ett plan som är på G ner, dock lite klumpigare :P Pang, rakt ner mellan polisbilarna, dom sprängs, planet sprängs, lastbilen rullar över tjejen och dödar henne, sen tar den ett varv till innan den sprängs och rullar över mig ^_^<_<:P

Vad menar du för lastbil! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där blir jag jagad av två pansarvagnar och flera polishelikoptrar. Vi kommer till en liten kulle och pansarvagnarna bakom mig knuffar omkull min tank så att jag landar på taket och glider ner i en sjö. Jag hoppar ut, och springer upp genom skogen och hittar en stuga med en Quadbike parkerad precis breevid.  Jag hoppar på och kör allt jag kan därifrån, fortfarande med en svans av pansarvagnar efter mig.

Kolla in http://susning.nu/Mytoman

Edit: Joey kan också ta en titt där.

Detta spel är onekligen underbart, men för att något så som Weener och Joeys andra historia ska hända, krävs något alldeles extra. Så tyvärr, ni är inte trovärdiga.

Redigerad av Ruffy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta spel är onekligen underbart, men för att något så som Weener och Joeys andra historia ska hända, krävs något alldeles extra. Så tyvärr, ni är inte trovärdiga.

Finns ingenting i den historien som skulle vara omöjligt i spelet, dessutom är det så långt så jag tror ingen skulle orka skriva ner det om det inte vore sant. aja vad vet jag...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte riktigt ihåg varför jag blev jagad av polisen.. antagligen så hade jag väll varit på en killingspree. aja sak samma... jag hör helikoptern men jag ser den inte då märker jag att den sitter fasst mellan två pelare på en pro.. har en bild på detta också. kan ladda upp den..

edit: Kan inte hitta min digitalkamera (har SA till ps2), men så fort jag hittar den så fixar jag bilden.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Varför skulle det inte kunna hända? Måste man sitta med en jävla videokamera och filma allt eller för att nån ska tro på en?? ^_^

Du menar alltså, att bilarna i GTA inte kan lyfta från marken och planen inte kan störta? Du menar alltså att lastbilarna ligger slickade mot marken?

LOL, du har säkert inte ens spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, vad är det som INTE verkar trovärdigt i min händelse?

Jag tyckte själv att den var skithäftig, därför skrev jag in den här.

Är du dryg eller helt enketl bara avundsjuk? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är såna som du som är förbannat onödiga och älskar gå offtopic. Strunta i sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_-

Varför skulle det inte kunna hända? Måste man sitta med en jävla videokamera och filma allt eller för att nån ska tro på en??  ^_^

Du menar alltså, att bilarna i GTA inte kan lyfta från marken och planen inte kan störta? Du menar alltså att lastbilarna ligger slickade mot marken?

LOL, du har säkert inte ens spelet.

LOL JaG hAR SpElET Faktis!!!!!!!!

Suck...

Ni kanske inte vet att mytomaner inte bara skriver "jag var med om coolaste jakten nyss, jag hoppade 550 m!", utan de är faktiskt grymt bra på att hitta på saker.

Sedan när ni frågar er varför, jadu, kanske därför att ni går på det samt att det är väldigt lätt att ljuga över internet.

Var naiva om ni vill och mår så mycket bättre av det. Men tänk på att saker inte alltid är som de verkar.

Edit:

Btw, vad i helvete? VARFÖR satte du ett kommatecken efter "alltså"?

"Du menar alltså, att bilarna i GTA inte kan lyfta från marken och planen inte kan störta?"

Wow, ett tips kompis. Sov på nätterna istället för på lektionstid.

Weener: Ja, jag är jävligt dryg, dock inte lättlurad.

GTApimpen/whatever: Det där inlägget var såå mycket mer nödvändigt och det bidrog otroligt mycket till trådens innehåll.

Frallatwentyfour: Därför att mytomaner fungerar så.

GTA3missfostret: Snälla sluta lita på allt och alla. Du vet väl att tomten inte finns? Inte tandfen heller! ^_^

Redigerad av Ruffy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor