Warmedal Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 tjenare igen, nu när jag spelat gta3 så vill jag hoppa till en ställe, men det var för långt, finns det nån mod så man hoppar som i matrix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Tror inte det men nån annan kanske vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 asså var ska du hoppa......från en bro till anda sidan, en bro som e trasid typ som på första ön till andra eller andra till 3:e så bara slå in flyg kåden och hopp kåden så kan du flyga över med en jätte snabb bil......................hopp koden: cornerslikemad flyg koden: chittychittybb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 stev_man: jag menar inte hur man hoppas över broar, utan hur man kan hoppa längre/högre när man går, utan bil alltså, tex: att man vill hoppa från ett tak till et annat och man inte har nån bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 säkert kan man trixa omkring lite i nån player stats fil, tråkigt nog så vet jag inte vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Låter lite som matrix... de sku ju vara ganska häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
4ce Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 DET kan bli intressant att jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts