Xazzi Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Tjena tjo... Undrar om man kan ladda ner en server (gratis) där man kan lägga upp musik osv. Servern ska kunna vara upp 24/7 =) Tack för svar Edit: Felstavning Redigerad 12 juni, 2005 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Haha ladda ner en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Man kan inte ladda ner en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Haha ladda ner en server. Umh som e uppe 24/7? Vart ifrån dåra? Redigerad 12 juni, 2005 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Umh som e uppe 24/7? Vart ifrån dåra? Jag skattade åt "ladda ner en server". En server är en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad ska du ha servern till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad ska du ha servern till? Dela ut kyrkmusik som han och hans familj sjunger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad ska du ha servern till? Folk ska kunna tanka kopieringsskyddade filer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Kom att tänka på detta: Men allvarligt, ladda ner en server? Antingen skojar du, eller så har du problem. EDIT: Det är väl det första? Redigerad 12 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Dela ut kyrkmusik som han och hans familj sjunger? HAHAHAHAHAHA Det tror jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Kom att tänka på detta: Men allvarligt, ladda ner en server? Antingen skojar du, eller så har du problem. Eller så vet han inte var en server är... Var lite schysst, nu... Jag tycker att vissa här är lite elaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Eller så vet han inte var en server är... Var lite schysst, nu... Jag tycker att vissa här är lite elaka Man tycker ju att en som vart medlem så här länge borde veta det... Men du har rätt, jag kanske tog i lite. Nu väntar vi på att han kommer och förklarar, istället för att skrika "n00b"! Redigerad 12 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Man tycker ju att en som vart medlem så här länge borde veta det... Haha, omg!!!!11!!!!!!!!one!!2222! tror att alla som har varit medelm här i över ett halvår automatiskt vet hur man fixar en server? Redigerad 12 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Haha, omg!!!!11!!!!!!!!one!!2222! tror att alla som har varit medelm här i över ett halvår automatiskt vet hur man fixar en server? Eller i alla fall söka. Det finns så många trådar där ordet "server" finns med, att man borde fatta på deras innehåll att "server" inte är någonting man laddar ner. Jag har dessutom aldrig påstått att man ska kunna fixa en server (det har jag också svårigheter med), men att veta åtminstone ungefär vad en server är är ju en fördel! Luktar lite spam över din post, faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nu är det några som är lite väl elaka tycker jag. Va fan, man kan ju inte vet allt, okej? Han kanske menar ett server program man installerar på sin dator, som jag, kör Abyss Webserver för att hosta bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nu är det några som är lite väl elaka tycker jag. Va fan, man kan ju inte vet allt, okej? Han kanske menar ett server program man installerar på sin dator, som jag, kör Abyss Webserver för att hosta bilder osv. Just de =) TACK .... FAN OMG !1111!!!!!!111 fan va irriterande människor här (HOPPAS EN SAK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Eftersom det har blivit så många topicar om servar och somt så tycker jag att nån borde göra en klistrad tråd.Där det finns en guide om hur man sätter upp en server och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja här är en guide: 1Köp dator 2Installera OS 3Dra hem XAMPP(hemsida/mail) 4Dra hem Steam(CS-Server) Så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja här är en guide: 1Köp dator 2Installera OS 3Dra hem XAMPP(hemsida/mail) 4Dra hem Steam(CS-Server) Så ^^ Dela ut musik på en cs server är ganska lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 ^^ Dela ut musik på en cs server är ganska lyckat. Hahahaha. 10 spänn på att mackomamansnsandasdasd osv inte vet vad han snackar om för 5 öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts