overklasschips Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har spelat sa ett tag på ps2 och hann komma till andra stadsdelen precis innan det kom ut på pc så nu undrar jag om det finns nån med en save där ni precis klarat uppdraget uppe på det höga berget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Är snart där, nästa uppdrag så är jag där, skickar en .save fil åt dig då (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
overklasschips Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 hur skickar du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Attach file Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Är det bara jag som tycker att storyn skiter sig lite vid andra ön? Det känns bara konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Det var lite för hett på första ön..och dom där har ju alltid vart efter en. Redigerad 12 juni, 2005 av swe.patriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag tycker faktist att storyn bara blir bättre av detdär! Jag menar,lite klishe egentligen dedäär med att homiesarna vänder på en,men liksom det ger spelet en ny bild. Värför skulle CJ annars fara till dom två andra städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Attach file Skickar du den där filen här? Jag vill gärna också ha filen OM jag inte klarar dessa 4 sista uppdragen i första staden... Verkar vara svåra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tycker faktist att storyn bara blir bättre av detdär! Jag menar,lite klishe egentligen dedäär med att homiesarna vänder på en,men liksom det ger spelet en ny bild. Värför skulle CJ annars fara till dom två andra städerna? Joo... Men i början av andra ön kändes det konstigt, men nu i slutet rätar allting på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
overklasschips Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sorry, men har du skickat nåt? För jag har inte fått nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sorry, men har du skickat nåt? För jag har inte fått nåt Här har du den, jag har klarat fram till tredje staden. GTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Här har du en GameSave fil där du har fyra motorcyklar i början av spelet.GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
overklasschips Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack så mycket gt4, men skulle ingen kunna lägga upp en där ni kommit till andra staden precis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag har kommit till San Fierro och klarat första uppdraget hos CJ och Z.. Samt fixat Mille (eller vad hon heter) som flickvän.GTASAsf1.b Redigerad 15 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justus Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Lite OT, nån som vet var 900cc bågarna finns?, har kört en sån en gång i los santos, men när ja söker runt är det bara mesiga 400cc hojjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts