the_kille Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har fått nån som vill att jag ska köra lowrider race. Måste man göra dom för att komma vidare eller är det bara nåt man kan göra för att få 100%? Och vart kan man hitta/sno en lowrider bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Om du menar Cesar så ja, det tror jag. Man får ju dessutom en lowrider i första lowrider-uppdraget (där du ska hoppa). Sparade du inte den tar du någon gammal Voodo/Savanna/Blade och kör till modgaraget. Där gör du den till en lowrider och så kan du tävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hur gör man en lowrider till en lowrider om den redan e en lowrider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hur gör man en lowrider till en lowrider om den redan e en lowrider? Det gör du inte. Jag bara förklarade att om han tappat bort sin första lowrider kunde han göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Men blade mfl. e ju alltid lowriders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Min första lowrider slängde jag bort jag trodde att man kunde hitta sånna på vägen eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ta en gammal havana eller dyl och ordna hydralik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Men blade mfl. e ju alltid lowriders Exakt, man behöver inte alls modda dem! Många tror nog att lowriders måste ha hydralik, men så är inte fallet. Redigerad 12 juni, 2005 av hengli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Lowrider e en typ av bil som oftast förekommer med Hydralik men även utan hydralik är bilen en lowrider. edit:stavfel Redigerad 12 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Lowrider e en typ av bil som oftast förekommer med Hydralik men även utan hydralik är bilen en lowrider. edit:stavfel "En lowrider är en "lågtgående" bil. När man talar om Lowrider avser man alltså en bil som man har sänkt - maximalt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts