Ace Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har hört att man ska få olika belöningar när man klarar t.ex Car school, min fråga är vart finns belöningen? Belöningen= Olika bilar eller motorcyklar m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Min fråga är var ligger bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Det finns en parkering till vänster om car school dörren(om man kommer från car school). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Min fråga är var ligger bilskolan? Nära garaget(save stället) i San Fierro , kanske *spoiler* Men du kommer få ett samtal, och då säger han att du borde gå till bilskolan( ), och då kan du se vart på kartan. Redigerad 12 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 I san fiero dvs. bilarna kommer utanför bil skolan mc skolan finns i lv. flyplan skolan oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Fan jag har problem med bilskolan. När ma n ska hoppa över ett gupp och 2 bilar och samtidigt gör en skruv. Kommer alltid precis i med baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har hört att man ska få olika belöningar när man klarar t.ex Car school, min fråga är vart finns belöningen? Belöningen= Olika bilar eller motorcyklar m.mBelöningen/belöningarna hamnar utanför skolan, tex utanför Bilskolan hamnar de på parkeringen. Min fråga är var ligger bilskolan? Prickade ut platsen på karta. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sanandreas.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts