Nix Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tack för svar fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja men man kan inte köpa där föräns du har gjort ett specielt uppdrag med sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vilket uppdrag? För jag tror jag har klarat alla uppdrag med sweet Och var är affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Han kommer att ringa upp dig och då visar han var det finns en och det kommer upp en pistol på varenda vapenaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jaså okej! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Det är som i dom andra du kan inte köpa vapen i dom andra, men i sa så har dom inte ens öppnat förän ett speciellt uppdrag. en jävla pistol har du att klara dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja vart finns affärerna? Jag vill ha lite bättre vapen än en pistol.. Ja har fått fram en pistol på kartan, fast det är ingen affär, det är bara en pistol som ligger där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja vart finns affärerna? Jag vill ha lite bättre vapen än en pistol.. Ja har fått fram en pistol på kartan, fast det är ingen affär, det är bara en pistol som ligger där... Det är din kompis eller nåt han lägger fram en pistol där hela tiden åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja vart finns affärerna? Jag vill ha lite bättre vapen än en pistol.. Ja har fått fram en pistol på kartan, fast det är ingen affär, det är bara en pistol som ligger där... För att kunna köpa vapen måste man klara uppdraget Doberman. Mer information kommer efter man klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts