Hades Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag spelar det uppdrag då ja<g med ryder åker till en militärbas för att lasta på lådor med en truck Han dör alltid när jag har en låda kvar, går det att vakta honom skjuta ner alla gubbar och sedan lasta lådorna eller spawnas hela tiden nya gubbs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har samma problem var snabb o lasta på dom 4 första i huset. sen så hjälper du ryder lite tit som tät, så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Direkt du hör några pistolskott så springer du ut och skjuter militär gubben/gubbarna för CJ är så mycket bättre än ryder att skjuta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Då jag gjorde det, så skyddade jag Ryder först (Sköt ner alla som skjuter på honom) och sedan lastade jag på lådorna. När man lastar på lådorna, så kan det komma vakter och skjuta på Ryder, så då är det bara att gå ut och skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Stod du då först och väntade på att de skulle komma och sedan lastyade du lådorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Han lastade lådor, men när han hörde pistolskott, så gick han ur bilen och dödade vakterna, sen fortsatte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag döda alla där inne och la fram så många lådor som behövdes för att det skulle gå fort, sen öppnade jag så ryder kunde komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Om ni vill göra uppraget väldigt enkelt ska ni göra så här: Hoppa över muren och skjut alla som är där, vänta med att öppna grinden. Öppna nu porten till lådorna och döda vakterna. Nu kan du flytta alla lådor nära, så att du klarar av att flytta dom till bilen snabbt. Efter du har gjort allt detta öppnar du grinden åt Ryder. Om ni vill lösa det på vanligt vis, kan jag bara råda er om att springa ut och hjälpa Ryder så fort som möjligt när han blir skjuten. Uppdraget är inte alls svårt, ta det bara lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Om ni vill göra uppraget väldigt enkelt ska ni göra så här: Hoppa över muren och skjut alla som är där, vänta med att öppna grinden. Öppna nu porten till lådorna och döda vakterna. Nu kan du flytta alla lådor nära, så att du klarar av att flytta dom till bilen snabbt. Efter du har gjort allt detta öppnar du grinden åt Ryder. Hahahah.. PRECIS så gjorde jag på när jag var på det uppdraget i vintras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tackar, det ska nog gå nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts